۲۳ دی ۱۳۸۵، ۱۱:۴۸

انیمیشن "کاوشگر تاریکی" دوبله شد

انیمیشن "کاوشگر تاریکی" دوبله شد

انیمیشن "کاوشگر تاریکی" به مدیریت حامد عزیزی در انجمن گویندگان جوان دوبله شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، انیمیشن "کاوشگر تاریکی" A Scanner Darkly به نویسندگی و کارگردانی ریچارد لینکلیتر بر مبنای داستانی از فیلیپ ک. دیک سال 2006 به مدت 100 دقیقه ساخته شده است. در این انیمیشن آمریکایی صداپیشگانی چون کیانو ریوز، رابرت داونی جونیر، وودی هارلسن، روری کاچرین و وینونا رایدر حضور داشتند. "کاوشگر تاریکی" حدود هشت میلیون دلار فروش جهانی داشت.

داستان این انیمیشن سال 2013 میلادی می گذرد که ماده مخدر جدیدی به نام مخدر D جامعه بحرانزده آمریکا را بحرانی تر کرده است. از سوی دیگر پلیس که عاجز از دستگیری حلقه های بزرگ معاملات این مخدر است، از یک شرکت خصوصی کمک می گیرد تا با ابتکاری جدید به وسیله سیستم های پیشرفته مخابراتی و البسه تکنولوژیکی به نام لباس اسرارآمیز به مقابله با سوداگران مرگ بشتابد. در این میان یک افسر پلیس به نام رابرت بی خبر از همه جا وارد بازی می شود.

ریچارد لینکلیتر، فیلمساز 47 ساله آمریکایی، فیلم های مطرحی چون "پیش از طلوع خورشید" سال 1995، "نوار" سال 2001، "مدرسه راک" سال 2003 و "پیش از غروب خورشید" سال 2004 را ساخته است. انیمیشن "کاوشگر تاریکی" در انجمن گویندگان جوان به مدیریت حامد عزیزی و گویندگی اردشیر منظم، مجید حبیبی، محمدرضا صولتی و سحر چوبدار دوبله شده است.

کد خبر 433651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha