۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۱۱

دبیرستادامربه معروف و نهی از منکر کردستان:

همراهی مردم با دولت در شرایط سخت کنونی حمایت از کالای ایرانی است

همراهی مردم با دولت در شرایط سخت کنونی حمایت از کالای ایرانی است

سنندج- دبیرستادامربه معروف و نهی از منکر کردستان گفت: یکی از اقدامات در راستای حمایت از کالای ایرانی همراهی مردم در شرایط سخت اقتصادی با دولت و نظام است.

به گزارش خبرنگارمهر، محمود الله مرادی امروز سه شنبه در همایش عمومی طرح میثاق حمایت از کالای ایرانی که در مجتمع امام خمینی سنندج برگزارشد،  گفت: تمامی مردم و مسئولان رسالت دارند در راستای نهادینه کردن حمایت از کالای ایرانی که معروف بزرگی محسوب می شود، تلاش کنند.

وی عنوان کرد:  باید به استقلالی که امام راحل فرا روی ما قرار داده به معنای واقعی دست پیدا کنیم و بی شک تحقق این مهم مستلزم جدیت بیشتر و تلاش مضاعف است‌.

وی با اشاره به اینکه جداسازی ملت از دولت دیدگاه غلطی است، اظهارداشت: در نظام دولت و ملت در کار نیست همه دولت و همه ملت هستند.

دبیرستادامربه معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه ما برای نان و آب و آزادی به معنای حیوانی آن انقلاب نکردیم، افزود: اولین گام در انقلابی که امام خمینی با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی طراحی کرد، متکی بودن به خود و خارج شدن از وابستگی به بیگانگان بود.

الله مرادی ادامه داد: انقلاب ما انقلاب مستضعفان و بینوایانی بود که سال های متمادی زجر، فقر و بدبختی را کشیدند ‌و به آنها این مژده را داد که از این وضعیت نجات خواهند یافت

وی با بیان اینکه دولت ها در کشورمان تاکنون تلاش های فراوانی برای رفاه و آسایش مردم کردند، گفت:  امروز در این شرایط حساس وظیفه ما حمایت از دولت است .

وی یکی از کارکردهای شورای امربه معروف و نهی از منکر را ترویج نقد و انتقاد خواند و اظهارداشت: انتقاد را باید از راه صحیح آن به گوش مسئولان برسانیم.

دبیرستادامربه معروف و نهی از منکر کردستان اضافه کرد: یکی از اقدامات در  راستای حمایت از کالای ایرانی همراهی  مردم در این شرایط سخت اقتصادی با دولت و نظام است.

الله مرادی با بیان اینکه مسئولان  نیز باید به عنوان جهادگرانی واقعی در این جنگ اقتصادی به یاری مردم بشتابند، عنوان کرد: مردم هم باید صبر داشته باشند که این مسیر سخت را طی کنند.

کد خبر 4337313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha