۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۴۶

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان:

۵۸۹ واحد تولیدی در زنجان مشمول بخشودگی جرائم بیمه شدند

 ۵۸۹ واحد تولیدی در زنجان مشمول بخشودگی جرائم بیمه شدند

زنجان-مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان به بخشودگی جرائم واحدهای تولیدی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در مجموع ۵۸۹ کارگاه و واحد تولیدی در این سامانه برای بخشودگی جرائم بیمه ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود علیا ری ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید،، به بخشودگی جرائم واحدهای تولیدی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در سال جاری هم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال سازمان تأمین اجتماعی استان نسبت به حمایت از واحدهای تولیدی برنامه‌ریزی لازم را دارد.

وی اظهار کرد: در سال گذشته هزار و ۹۵ واحد تولیدی در استان زنجان از بخشودگی جرائم استفاده کردند که میزان بدهی این واحدها ۴۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: از این میزان  ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بدهی بخشوده شد و ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم تقسیط شد.

علیا ری تأکید کرد: در سال جاری هم واحدهای تولیدی که بدهی داشتند در سامانه بخشودگی جرائم از تاریخ ۱۰ اردیبهشت تا ۱۰ تیر ثبت‌نام کردند که درمجموع ۵۸۹ کارگاه و واحد تولیدی در این سامانه برای بخشودگی جرائم بیمه ثبت‌نام کردند و شرایط این واحدها تایید شد.

وی افزود: این تعداد واحدها بیش از ۲۸۲ میلیارد تومان بدهی دارند که ۳۷ درصد معادل ۱۰۶  میلیارد تومان بخشوده می‌شود و واحدهای تولیدی که بدهی داشتند دو ماه فرصت داشتند تا در سامانه ثبت‌نام کنند.

علیا ری ابراز کرد: بااینکه طرح بخشودگی جرائم بیمه برای واحدهای خوش‌حساب بود ولی برای واحدهایی هم که مشکل داشتند شرایط را فراهم کردیم و خوشبختانه استان زنجان به نسبت میزان بدهی کارگاه‌ها بیشترین بهره را از این بخشودگی برد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان گفت: بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش‌حساب فرصت خوبی برای افزایش فعالیت کارگاه‌های تولیدی است و طی سال گذشته شاهد رشد بیمه‌شدگان اجباری در سطح استان بودیم و این نشان می‌دهد که طرح بخشودگی جرائم بسیار مؤثراست.

کد خبر 4337398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha