۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۲۱:۳۷

رئیس جمعیت هلال احمر:

کمپین «نذر آب» برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان اجرا می شود

 کمپین «نذر آب» برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان اجرا می شود

زاهدان - رئیس جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به مشکلات عدیده مردم سیستان و بلوچستان ناشی از خشکسالی های پی در پی راه اندازی کمپین «نذر آب» با همکاری مردم ایران در اولویت این نهاد قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، علی ‌اصغر پیوندی عصر سه شنبه در بدو ورود به زاهدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اهداف جمعیت هلال احمر کشور در کنار مردم بودن در تمام حوادث طبیعی و غیر طبیعی است.

وی افزود: با توجه به خشکسالی های ۲ دهه اخیر در سیستان و بلوچستان که معضلات بسیاری را برای مردم به همراه داشته است این نهاد وظیفه خود دانسته تا تمام توانش را برای کمک به مردم این منطقه بکار گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: این نهاد در نظر دارد اقدامات مختلف نظیر راه اندازی کمپین «نذر آب» و توزیع سبدها و بسته های غذایی مورد نیاز مردم درگیر با خشکسالی را در دستور کار قرار دهد.

وی ادامه داد: ضروریست راهکارهای پیشگیری ثانویه برای کمتر شدن یا متوقف کردن خشکسالی در منطقه با همکاری سایر نهادها و دستگاه ها بعد از بررسی های کارشناسی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: با وجود تلاش ها و اقدامات خوب در منطقه توسط مسئولان استانی برای کاهش مشکلات مردم، این سازمان نیز به عنوان یک نهاد عام المنفعه برخود وظیفه می داند از تمام توانش به منظور کاهش رنج و درد مردم استفاده کند.

کد خبر 4337909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha