۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۱

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان:

هر نهادی سلیقه‌ای کار خود را در بحث فرهنگی انجام می‌دهد

هر نهادی سلیقه‌ای کار خود را در بحث فرهنگی انجام می‌دهد

زنجان- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: متأسفانه جامعه به سمتی رفته که هر نهادی سلیقه‌ای کار خود را در بحث فرهنگی انجام می‌دهد و این خود یک آسیب است.

غلامرضا امیدی در گفتگو با خبرنگار مهر  به مرکز مشاور آرامش ناجا در استان زنجان اشاره کرد و افزود: طی سال جاری بیش از ۸۶ درصد از پرونده‌های ارجاع شده به مرکز مشاوره ناجا در زنجان منجر به سازش شده است. 

وی اظهار کرد: بیشتر پرونده‌های ارجاع شده به این مرکز در حوزه خانوادگی است که این مرکز با داشتن مشاورین متخصص توانسته در صلح و سازش بین خانواده‌ها مؤثر واقع شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان بر لزوم توجه به امر  مهم مشاوره تأکید کرد و گفت: مشاوره‌ها در موضوعات حقوقی، اجتماعی، روان‌سنجی است و اگر اختلافات در کلانتری‌ها حل‌وفصل نشد به این مراکز ارجاع داده می‌شوند.

وی تصریح کرد: مراکز مشاوره نیروی انتظامی با آگاه‌سازی افراد عامل مهم پیشگیری از جرائم  هستند.

امیدی بابیان اینکه باورهای دینی و اعتقادی در جامعه باید تقویت شود، افزود: متأسفانه کمرنگ شدن ارزش‌های دینی در جامعه باعث افزایش اختلافات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه شده است.

وی افزود: متأسفانه جامعه به سمتی رفته که هر نهادی سلیقه‌ای کار خود را در بحث فرهنگی انجام می‌دهد و این خود یک آسیب است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان ابراز کرد: مقوله مهم مشاوره باید در مدارس به جد تقویت شود و مردم هم با این امر مهم به خوبی آشنا شوند.

کد خبر 4341262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha