۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۷:۰۴

در چهارمحال و بختیاری،

بهره گیری از سمن ها برای مبارزه با مواد مخدر ضروری است

بهره گیری از سمن ها برای مبارزه با مواد مخدر ضروری است

شهرکرد- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری گفت: بهره گیری از سمن ها برای مبارزه با مواد مخدردر چهارمحال و بختیاری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید قدیر مرتضوی ظهر یکشنبه در همایش صیانت و گفتمان سازی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه بهره گیری از سمن ها برای مبارزه با مواد مخدردر چهارمحال و بختیاری ضروری است، اظهار داشت: بهره گیری از سازمان های مردم نهاد برای مبارزه با مواد مخدر ضروری است.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ سازمان مردم نهاد در بخش مبارزه با مواد مخدر فعالیت می کنند، اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد نقش مهمی در جلوگیری از گسترش اعتیاد در جامعه داشته اند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در حال حاضر سازمان های مردم نهاد نقش مهمی در مبازره با مواد مخدر در این استان دارندو توانسته اند به افتخارات ارزشمندی در این زمینه دست یابند.

وی تاکید کرد: اقدامات ارزشمندی در سطح استان برای مبارزه با مواد مخدر انجام شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری برنامه های فرهنگی در راستای مبارزه با مواد مخدر از مهمترین اهداف  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری است.

کد خبر 4341867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha