۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۳۰

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

طرح توان افزایی بانوان سرپرست خانوار در مازندران اجرا می شود

طرح توان افزایی بانوان سرپرست خانوار در مازندران اجرا می شود

ساری - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، توان افزایی بانوان سرپرست خانوار و بی سرپرست را از طرح های در دست اقدام این اداره کل بیان کرد.

سمیه قاسمی طوسی در حاشیه بازدید از نمایشگاه «مرواریدی در صدف» در گفتگو با خبرنگار مهراظهار داشت: دستگاه های مختلفی از جمله مشارکت بسیج هنرمندان، بسیج جامعه کارگری،اموربانوان استانداری مازندران، شهرداری ساری و قائمشهر، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، صداوسیما و حوزه هنری در برپایی این نمایشگاه مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه تولیدکنندگان از مشهد، تهران و اصفهان شرکت کردند، افزود: تولید کنندگان خوبی در این نمایشگاه شرکت کردند و محصولات با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می گیرد.

طوسی به برنامه ریزی های انجام شده در حوزه بانوان اشاره کرد و ادامه داد: امسال ۵ صدم درصد از اعتبار هزینه ای استان به امور بانوان و خانواده تخصیص داده شده است که در این راستا، طرح هایی را در حوزه توان افزایی بانوان تدوین شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه بانوان ما توانمند هستند، خاطر نشان کرد: باید به توانمندی بانوان جهت دهیم که سبب بارور شدن استعدادها و ظرفیت های آن ها در حوزه های مختلف شود.

وی بابیان اینکه دفتر امور بانوان استانداری در بسیاری از طرح ها نسبت به استان های دیگر پیشرو بوده است، گفت: یکی از برنامه های دفتر امور بانوان استانداری توان افزایی زنان سرپرست خانوار و N.G.O هایی که در راستای اشتغال زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست فعالیت می کنند.

 طوسی اشتغال را دغدغه دولتمردان عنوان کرد و افزود: یکی از برنامه های ما در این راستا اتاق خلاقیت و کارآفرینی است و از صفر تا ۱۰۰ این ایده ها را رصد و تا مرحله اجرا آن ها را راهنمایی می کنند.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری مازندران حفظ محیط زیست را از اولویت های کشور دانست و ادامه داد: امور بانوان استانداری مازندران طرح هایی در جهت حفظ محیط زیست دارد که یکی از آن ها اشتغال زایی زنان خانوار در راستا حفظ کرامت و عزت و کرامت نفس آن ها است و امیدواریم با همکاری بین دفتر امور بانوان، دفتر امور روستایی، اداره تعاون ، کار و رفاهاجتماعی و دفاتر شهری و روستایی بتوانیم گام های خوبی برداشته شود.

کد خبر 4344246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha