۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۷:۰۰

استاندار زنجان:

باید برای رفع دغدغه‌ های مردم برنامه داشته باشیم

باید برای رفع دغدغه‌ های مردم برنامه داشته باشیم

زنجان-استاندار زنجان با تاکید بر اینکه امروز همه ما باید شرایط موجود کشور را درک کرده و برای رفع دغدغه‌های مردم برنامه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله درویش‌امیری  بعد از ظهر چهارشنبه در همایش معرفی و تجلیل از صنعتگران، معدنکاران و اصناف برتر استان که در سالن همایش‌های بین‌المللی مهرانه زنجان برگزار شد، با بیان اینکه علی‌رغم اعمال نشدن تحریم‌های جدید، مردم و مسئولان باید خود را برای مقابله با آن آماده کنند، افزود: دیگر زمان بی‌اثر خواندن تحریم‌ها و کاغذپاره خطاب کردن قطعنامه‌ها گذشته است.

وی با بیان اینکه ضرورت ایجاب می‌کند که امروز در برابر تحریم‌هایی که کاملا هوشمندانه علیه ملت ایران اعمال شده است، با برنامه پیش برویم، تصریح کرد: دولتمردان باید در سطوح مختلف و از همه قوا شرایط را بررسی کرده و علاوه ‌بر مسئولان، مردم نیز این شرایط را درک کنند؛ چرا که آثار نوسانات نرخ ارز بر تولید، اشتغال و بازار سرمایه، سایه انداخته است.

درویش امیری با تاکید بر اینکه امروز همه ما باید شرایط موجود کشور را درک کرده و برای رفع این دغدغه‌ها برنامه داشته باشیم، ادامه داد: یکی از ضرورت‌های مقابله با تحریم‌های جدید، همدلی و دست کشیدن از طمع‌های نامشروع در شرایط کنونی که از آن باید به عنوان جنگ اقتصادی یاد کرد، است و بدون شک برای پیروز شدن در این جنگ، باید برنامه داشت.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اینکه همه شرایط موجود در بخش‌های تولید و تجارت باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: امروز با توجه به شرایط موجود، باید افسران حوزه تولید و اقتصاد از حاکمیت و دولت حمایت‌های لازم را به عمل آورند تا بتوانیم تحریم‌های وضع شده را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

درویش امیری با بیان اینکه دولت در برهه کنونی به دنبال آن است که موانع را برطرف کرده و با بخش خصوصی نیز برخورد صادقانه‌ای داشته باشد، خاطرنشان کرد: شرایط امروز کشور به دلیل خروج آمریکا از برجام، شرایط ویژه‌ای است، به همین خاطر باید با برنامه‌ریزی وارد عرصه شد و همه این مشکلات را با موفقیت پشت سر گذاشت.

کد خبر 4344317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha