۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۴۸

استاندار چهارمحال و بختیاری:

بیکاری مهمترین مشکل چهارمحال و بختیاری است

بیکاری مهمترین مشکل چهارمحال و بختیاری است

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بیکاری مهمترین مشکل چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی ظهر پنج شنبه در شورای اشتغال شهرستان بروجن با اشاره به اینکه بیکاری مهمترین مشکل چهارمحال و بختیاری است، اظهار داشت: ایجاد اشتغال در چهارمحال وبختیاری مهمترین اولویت مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه بیکاری و مسئله آب دو چالش بسیار مهم در استان است، بیان کرد: این چالش ها زمینه توسعه استان را با مشکل مواجه کرده است.

عملکرد ضعیف در جذب تسهیلات مشاغل روستایی در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت های برای ایجاد اشتغال در استان بهره گیری کرد، بیان کرد: چهارمحال و بختیاری در جذب اعتبارات اشتغالی در حوزه مشاغل خانگی و فراگیر استان برتر کشور است.

وی بیان کرد: این استان در جذب اعتبارات مشاغل روستایی عملکرد ضعیفی داشته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت ها برای جذب اعتبارات اشتغال روستایی بهره گرفت، تاکید کرد: دستگاه اجرایی باید در زمینه جذب اعتبارات مشاغل روستایی تلاش کنند.

وی بیان کرد: این استان ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار زیادی برای توسعه دارد که این باید با جذب سرمایه گذار در مسیر توسعه این بخش ها حرکت کنیم.

بی توجهی به ایجاد شغل های روستایی موجب افزایش نرخ بیکاری شده است

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بی توجهی به ایجاد شغل های روستایی طی سال های اخیر موجب افزایش نرخ بیکاری در این استان شده است.

وی عنوان کرد: طی سال های اخیر بیشتر به بخش تولید شده است و اشتغال های روستایی و کوچک در این استان مورد توجه قرار نگرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مسئولان کشوری باید برای افزایش سرمایه گذاری در این استان بسته های تشویقی در نظر بگیرند تا سرمایه گذاری در این استان افزایش یابد.

کد خبر 4345003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha