۲۲ تیر ۱۳۹۷، ۱:۲۲

دبیر بنیاد عفاف و حجاب خراسان شمالی:

کمپین گفتمان سازی فرهنگ عفاف و حجاب در بجنورد تشکیل شد

کمپین گفتمان سازی فرهنگ عفاف و حجاب در بجنورد تشکیل شد

بجنورد- دبیر بنیاد عفاف و حجاب خراسان شمالی از برگزاری کمپین گفتمان سازی فرهنگ عفاف و حجاب در بجنورد مرکز خراسان شمالی خبر داد.

حجت سالاری مکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برگزاری کمپین عفاف و حجاب از اولویت و برنامه های هفته عفاف و حجاب خراسان شمالی بود که بر تقویت عفاف و حجاب در جامعه تاکید دارد.

سالاری مکی با اشاره به اینکه در شرایط امروز گسترش فرهنگ عفاف و حجاب وظیفه تمامی مردم است، افزود: در هیچ برهه ای تا این حد دشمن بر روی عفاف و حجاب هزینه نکرده بود و این نشان می دهد که باید حواسمان کاملا جمع باشد.

وی تصریح کرد: هفته عفاف و حجاب از روز سه شنبه آغاز شده و بنیاد عفاف و حجاب خراسان شمالی در این هفته برنامه هایی همچون تشکیل شورای مشورتی خواهران کانون ها در شهرستان های استان، برگزاری نمایشگاه های عفاف و حجاب، نشست پرسش و پاسخ با عنوان دورهمی با موضوع عفاف و حجاب برگزار می کند.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب خراسان شمالی همپنین به برگزاری همایش بزرگ حافظان حریم خانواده اشاره کرد و گفت: این برنامه در روز  یکشنبه ۲۴ تیرماه هم‌زمان با ‌سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در شهر بجنورد برگزار می‌شود.

‌سالاری مکی با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه امروز، بیان کرد: این روزها بارها به نقل از افراد مختلف گفته شده به جای مقابله با بی حجابی لازم است جلوی مفسادان اقتصادی گرفته شود.

وی تصریح کرد: هر یک از این دو مهم و لازم است در کنار مبارزه با مفاسد اقتصادی با مروجان بی حجابی در جامعه نیز برخورد شود و نباید به بهانه های مختلف اجازه ترویج بی حجابی را داد.

کد خبر 4345243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha