۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۴۶

مدیردرمان تامین اجتماعی استان زنجان:

۲۲۰ تخت به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی درزنجان خدمات ارائه می دهند

۲۲۰ تخت به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی درزنجان خدمات ارائه می دهند

زنجان-مدیردرمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه افزایش کیفیت درمان از مهم‌ترین اهداف تأمین اجتماعی است، گفت:۲۲۰ تخت و ۵ مرکز درمانی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی خدمات ارائه می دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدی صبح شنبه در حاشیه بازدید امام‌جمعه زنجان  از بیمارستان امام حسین (ع) زنجان در جمع خبرنگاران، به زایمان  طبیعی در مرکز درمانی بیمارستان امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: زایمان طبیعی در این مرکز رو به رشد است.

وی اظهار کرد: مرکز درمانی امام حسین (ع) درزمینه انجام زایمان  بی‌درد رتبه اول را در بین بیمارستان‌های استان و رتبه دوم در بین بیمارستان‌های سازمان را به‌دست آورده است و زایمان در آب در استان ۴ هزار و ۸۰۰ مورد بوده که در این میان زایمان سزارین بیش از ۳۰ درصد کاهش داشته است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان به طرح هتلینگ اشاره کرد و گفت: طرح هتلینگ طرح بسیار موفقی بوده است. 

محمدی تأکید کرد: در حال حاضر بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم از این سازمان خدمات دریافت می‌کنند و بیمارستان‌های امام حسین (ع) زنجان و امید ابهر از مراکز درمانی بستری تأمین اجتماعی در استان زنجان هستند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: حذف دفترچه‌های درمانی و اجرای طرح نسخه الکترونیک در مجموعه مراکز درمانی تأمین اجتماعی کشور از بزرگ‌ترین اقدامات سازمان بوده است.

وی ابراز کرد: افزایش کیفیت درمان از مهم‌ترین اهداف تأمین اجتماعی است و در استان زنجان ۲۲۰ تخت و ۵ مرکز درمانی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی خدمات ارائه می‌دهند.

کد خبر 4346005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha