۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۳۳

رئیس سازمان صنعت استان قزوین:

۹۴۴ میلیارد تومان تسهیلات برای رونق تولید در قزوین پرداخت شده است

۹۴۴ میلیارد تومان تسهیلات برای رونق تولید در قزوین پرداخت شده است

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: تاکنون ۹۴۴ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به یک هزار و ۸۰ واحد صنعتی، کشاورزی، خدماتی و معدنی در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان روز شنبه با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان و بانک ها در محل استانداری قزوین برگزار شد.

علی پرزحمت دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین در این جلسه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب و مصوبات کارگروه در سال گذشته و چهار ماهه امسال ارائه کرد.

پرزحمت تصریح کرد: تاکنون یک هزار و ۸۰ واحد در بخش صنعت، معدن و کشاورزی به مبلغ ۹۴۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت مستقیم و رونق تولید و انتقالی از سال ۹۶ در استان پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یادآورشد: استان قزوین با ۲۴۱ فقره نظارت در بخش تسهیلات کشاورزی و صنعت رتبه دوم را در کشور کسب کرده است.

پرزحمت در ادامه به تسهیلات پرداخت شده در دو هفته اخیر اشاره کرد و گفت:در مدت یادشده تعداد ۱۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۷۷ میلیارد ریال به تولیدکنندگان و صنعتگران  استان قزوین پرداخت شده است.

کد خبر 4346246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha