۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۷:۰۵

با هدف مدیریت و ایجاد فرهنگ مصرف بهینه آب شرب؛

نشست مدیران آبفا با ائمه جماعات بهارستان برگزار شد

نشست مدیران آبفا با ائمه جماعات بهارستان برگزار شد

بهارستان- نشست مدیران آبفا با ائمه جماعات بهارستان با هدف مدیریت و ایجاد فرهنگ مصرف بهینه آب شرب در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه نشست مدیران آبفا با ائمه جماعات بهارستان در سالن اجتماعات آبفای شهر گلستان برگزار شد و طی این نشست موضوعات کمی و کیفی، میزان و منابع استحصال و تولید و توزیع آب آشامیدنی و همچنین تهدیدات ناشی از مصارف غیر ضرور و عدم رعایت الگوی مصرف توسط برخی از شهروندان بهارستان و مشترکین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است در این برنامه که با حضور ائمه جمعه شهرهای گلستان و نسیم شهر و ائمه جماعات مساجد محور شهرها و شهرک های تابعه و معتمدین این شهرها برگزار شد، بازدید میدانی از مخازن و تاسیسات شهرهای گلستان ، نسیم شهر و صالحیه و دستگاه های RO(آب شیرین کن) مستقر در این مخازن صورت گرفت.

ابوالفضل صدرائیه، مدیر عامل شرکت آبفای جنوب غربی استان تهران، موضوع مدیریت مصرف، پرهیز از مصارف غیر ضرور و تهدیدات و مشکلات مصارف بی رویه توسط برخی از شهروندان و مشترکین را مورد تاکید قرار داد و گفت: تمام تلاش ما در جهت تغییر شیوه و مدیریت مصرف آب می باشد و در این جهت مخالف وحشت آفرینی و ایجاد هراس در مورد محدودیت منابع آب شرب هستیم.

صدرائیه افزود: اعلام می کنیم که شهروند محترم آب برای مصرف است و ضمانت سلامت، بهداشت و ادامه حیات منوط به وجود آب است لطفاً آب را مصرف کنیم ولی اسراف نکنیم و با حذف مصرف غیر اصولی موجب ایجاد فرهنگ صحیح و درست آب آشامیدنی در خانواده ها و جامعه باشیم.   

در پایان این مراسم حجت الاسلام نورپور امام جمعه شهر گلستان با تاکید بر تبلیغات لازم در مساجد و منابر توسط ائمه محترم جماعات شهرها و شهرک های تابعه در خصوص مصرف بهینه آب آشامیدنی، موضوع اسراف و تبذیر و مصرف بی رویه تمامی نعمات الهی مخصوصاً آب را که مایع حیات بشر و تمامی مخلوقات عالم است مذموم دانست و با بیان آیات نورانی وحی و روایات اهل بیت (ع) در خصوص اسراف این عمل را نمونه بارز فعل حرام ذکر کرد .

کد خبر 4346299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha