۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۹:۴۱

استاندار البرز:

فرصت‌ برای مدیریت بانوان البرزی فراهم می‌شود

فرصت‌ برای مدیریت بانوان البرزی فراهم می‌شود

کرج - استاندار البرز گفت: استان البرز در تلاش است استفاده از فرصت مدیریت بانوان را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نجفی در مراسم جشن «دختران سرزمین من» که عصر شنبه با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور همراه بود، اظهار کرد: استان البرز پیش‌ازاین در بهره‌گیری از توان بانوان دچار عقب‌ماندگی‌هایی بوده است، ولی تلاش می‌کنیم تا از توان بانوان در این عرصه‌ها بهره‌گیری بیشتری شود.

وی با اشاره به حضور اقوام مختلف در استان البرز به‌ویژه کلان‌شهر کرج، گفت: البرز و البرزنشینان سرفراز با اقوام مختلف بدون چالش خاصی هم‌نشینی دارند و این‌یک فرصت بزرگ است.

استاندار البرز تأکید کرد: امروزه زنان البرزی در عرصه‌های مختلف ازجمله ورزشی و قهرمانی و المپیادها، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ ها حضور پررنگی دارند و خوش درخشیده‌اند.

نجفی اضافه کرد: بانوان البرزی در بحث اقتصاد استان نیز حضور خوبی دارند و این موضوع برای استان البرز خوشایند است.

در ادامه مریم اسماعیلی فرد مدیرکل بانوان استانداری البرز اظهار کرد: به تمام دختران البرزی که پویا هستند می‌بالیم و در انتظار افتخارآفرینی‌های بیشتر از سوی آن‌ها هستم.

وی عنوان کرد: خوشحالیم که دخترانی از جنس تلاش و استعداد در استان البرز داریم.

مدیرکل بانوان استانداری البرز اضافه کرد: حضور تمام مسئولان کشوری استانی شهری و تمامی دختران حاضر در سالن را نشانه توجه مسئولان به پرورش استعداد و توانایی دختران می‌دانیم.

اسماعیلی فرد اظهار امیدواری کرد که به‌زودی شاهد حضور پررنگ‌تر بانوان و دختران در عرصه‌های مختلف و موفقیت بیش‌ازپیش آنان باشیم.

کد خبر 4346669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha