۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۲۲:۵۹

استاندار کرمانشاه خبر داد

فعالیت ۵ هزار نیروی غیربومی در بازسازی مناطق زلزله‌زده

فعالیت ۵ هزار نیروی غیربومی در بازسازی مناطق زلزله‌زده

کرمانشاه - استاندار کرمانشاه از فعالیت و مشارکت ۵ هزار نیروی غیربومی در بازسازی مناطق زلزله‌زده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند امروز شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با اشاره به آمار اعلام شده در خصوص عملکرد دستگاه‌ها در امر تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: صنعت و معدن در جذب اعتبارات بسیار کند عمل کرده است.

وی افزود: انتظار داشتیم با توجه به تعداد زیاد صنایع آسیب‌دیده در زلزله سازمان صنعت، معدن و تجارت حتی سه برابر سازمان جهادکشاورزی جذب کند اما این سازمان تنها  میلیارد تومان توانسته جذب کند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: اگر وضعیت به همین شکل ادامه یابد اعلام می‌کنیم تا معاونان وزیر پاسخگو باشند، متولی صنایع زلزله‌زده سازمان صنعت، معدن و تجارت است اگر مشکلی وجود دارد با دبیرخانه کارگروه مطرح کنید.

بازوند از روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی خواست تا زودتر نسبت به جذب اعتبارات اقدام کنند در غیر این صورت از وزرای مربوطه می‌خواهد برای تعیین مدیران معین این دو سازمان اقدام کنند.

وی در مورد به کارگیری نیروهای غیربومی در امر بازسازی هم گفت: از ۱۱ هزار نیرویی که در این مناطق مشغول کار هستند حدود ۵ هزار نفر آنها غیربومی است که این نیروهای غیربومی مشکلاتی را هم از جمله برای اسکان ایجاد کرده‌اند.

کد خبر 4346768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha