۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۱۳

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران:

پارسال ۲۲ هزار عمل جراحی در بیمارستان های تامین اجتماعی انجام شد

پارسال ۲۲ هزار عمل جراحی در بیمارستان های تامین اجتماعی انجام شد

بابلسر - مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران گفت: در سال گذشته در بحث درمان مستقیم چهار میلیون و ۷۰۰هزار مراجعه، ۳۵هزار نفر بستری و ۲۲ هزار عمل جراحی در بیمارستانهای تامین اجتماعی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خورشیدی پیش ازظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته در بحث درمان مستقیم چهارمیلیون و ۷۰۰هزار مراجعه ،۳۵هزار نفر بستری و ۲۲هزار عمل جراحی در بیمارستانهای تامین اجتماعی صورت گرفت.

خورشیدی با بیان اینکه استان مازندران یکی از استان های پیشرو کشوز در حوزه تامین اجتماعی و درمانی است،اظهار کرد: بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار بیمه شده در استان مازندران تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی هستند.

وی حوزه فعالیت درمانی این سازمان را در دو حوزه مستقیم و غیرمستقیم برشمرد و افزود: پنج بیمارستان و ۱۴ مرکز بهداشتی درمانی به صورت مستقیم در استان مازندران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است و دو هزار و ۳۰۰قرارداد در حوزه غیرمستقیم با بیمارستانها، داروخانه هاو مراکزی که خدمات پزشکی ارائه می دهند با ما همکاری دارند.

خورشیدی هزینه درمانی مستقیم و غیرمستقیم این سازمان را هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: یک سوم از این اعتبار مربوط به حوزه مستقیم بیمه تامین اجتماعی است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه دو هزار و ۳۰۰ پرسنل به صورت مستقیم در حال خدمت به بیمه شدگان هستند،گفت: در سال گذشته در بحث درمان مستقیم چهارمیلیون و ۷۰۰هزار مراجعه ،۳۵هزار نفر بستری و ۲۲هزار عمل جراحی در بیمارستانهای تامین اجتماعی صورت گرفت.

خورشیدی تصریح کرد: به تمام بیمارستانهای تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی ۱۱میلیارد تومان تسهیلات برای بهسازی و بازسازی تخصیص داده شد.

وی در ادامه گفت: در سال گذشته در سطح کشور هشت اورژانس سازمان تامین اجتماعی بازسازی شد که از این تعداد دو اورژانس مربوط به استان مازندران بود و هفت میلیارد تومان اعتبار به این دو مرکز اعطا شد.

وی با اعلام‌ اینکه ۱۳۰نفر در مازندران جذب نیروی جدید داشتیم ،گفت: ۴۳نفر  از این تعداد افراد متخصص و فوق تخصص بودند.

کد خبر 4347325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha