۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۴۲

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه خبر داد

حرکت عروسک‌های غول‌پیکر در خیابان‌های شهر کرمانشاه

حرکت عروسک‌های غول‌پیکر در خیابان‌های شهر کرمانشاه

کرمانشاه_ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: عروسک‌های غول پیکر کرمانشاه در خیابان‌های شهر حرکت داده می‌شوند.

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های متنوع کانون پرورش کودکان و نوجوانان اظهارداشت: به دنبال جذب اعضای بیشتری برای کانون هستیم.

وی افزود: در این راستا با روزآمد کردن برنامه‌ها با توجه به نیاز مخاطبان به دنبال ایجاد خلاقیت و نوآوری در برنامه‌ها و ارتقای کیفیت آنها هستیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه بیان داشت: راه‌اندازی خانه هنر و فناوری و استفاده از فناوری‌های نوین در مرکز شماره ۲ و همچنین آسمان‌نمای سیار از جمله این برنامه‌های خلاقانه است.

فتاحی افتتاح موزه عروسکها را از دیگر اقدامات عنوان کرد و گفت: پنج عروسک‌ غول پیکر در غرب کشور تولید کرده‌ایم و برنامه داریم تا آنها را در شهر حرکت دهیم.

وی ادامه داد: در کنار این برنامه‌ها همچنین کارگاه‌های کودک و نوجوان فعال است و کارگاه‌های سفال، انیمیشن و... هم برپاست و هر کودک و نوجوانی با توجه به نیازها و علاقه‌هایش می تواند از این برنامه های کانون استفاده کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: تلاش می‌کنیم به سمت فعالیت‌های خلاقانه پیش برویم و بچه های بیشتری را جذب کانون کنیم.

فتاحی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم 40 مرکز هنری ثابت و سیار در استان داریم و به عدالت در پرداختن به همه کودکان و نوجوانان استان توجه خواهیم داشت ، همچنین فعالیت‌هایمان را در قسمت‌های حاشیه نشین شهر هم بیشتر کرده‌ایم.

کد خبر 4347360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha