۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۱۰

رییس ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه:

بازسازی سرپل‌ذهاب از برنامه زمان‌بندی جلوتر است

بازسازی سرپل‌ذهاب از برنامه زمان‌بندی جلوتر است

کرمانشاه_ رییس ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه گفت: بازسازی واحدهای آسیب‌دیده سرپل ذهاب از برنامه زمانبندی جلوتر است.

رضا خواجه‌ای در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ساخت‌وسازها در مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: بازسازی شهرستان سرپل‌ذهاب در مناطق روستایی از برنامه زمانبندی تعیین شده جلو بوده و باسرعت مناسبی درحال انجام است .

وی با اشاره به روند مطلوب بازسازی ها در این مناطق گفت: مشارکت عمومی و پای کاربودن تمامی دستگاههای اجرایی و ستاد بازسازی باعث پیشبرد و تسریع در روند بازسازی شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب شده است .

رییس ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه تصریح کرد: سرعت بازسازی در سطح شهر نیز مناسب است و با توجه به مشارکت بالای مردم در شهر از برنامه زمانبندی جلوتر است و زودتر از زمان تعیین شده کار بازسازی شهر به اتمام می‌رسد.

خواجه‌ای در ادامه با اشاره به واحدهای تعمیری این مناطق هم بیان کرد: عملیات تعمیر ۱۵ هزار و ۸۷۷ واحد تعمیری در شهر آغاز شده و تعمیرات ۱۴ هزار و ۳۷۰ واحد به پایان رسیده است، در روستاها نیز کار تعمیر ۴ هزار و ۹۷۸ واحد آغاز و تعمیرات ۴ هزار و ۲۶۶ واحد نیز به پایان رسیده است.

کد خبر 4348219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha