۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۱۵

در یک اکران ویژه در بوستان ولایت

۳۰۰ کودک کار به تماشای «فیلشاه» می‌نشینند

۳۰۰ کودک کار به تماشای «فیلشاه» می‌نشینند

انیمیشن سینمایی‌ «فیلشاه» در قالب ویژه‌برنامه‌ای برای کودکان گل‌فروش و مشغول به کار در کوره‌های آجرپزی جنوب تهران، به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین ویژه اکران انیمیشن «فیلشاه» به همراه اجرای برنامه‌های شاد ویژه کودکان گل فروش و شاغل در کوره‌های آجرپزی جنوب پایتخت فردا در بوستان ولایت برگزار می شود.

این برنامه به همت شهرداری منطقه ۱۹ تهران و در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و دانش آموزان محلات کم برخوردار این منطقه برگزار می‌شود.

حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ تهران با اعلام این خبر گفت: این برنامه با دعوت از ۳۰۰ کودکان گل فروش، کوره‌های آجر پزی خلازیر، قلعه حاج موسی، شهرک گلریز، کودکان کار و بی سرپرست با هدف فراهم کردن فضای شاد و مفرح، اجرای عدالت اجتماعی و کاهش ناهنجاری های اجتماعی۲۶ تیر با اهدای گل به کودکان گل فروش در سالن استاد شهریار بوستان بزرگ ولایت برپا می‌شود.

بهرامی با تأکید بر اهمیت رفع نیازهای روحی و روانی کودکان بویژه اقشار آسیب پذیر و محروم از حداقل امکانات تفریحی و رفاهی تأکید کرد: به همین منظور اکران فیلم «فیلشاه» با هماهنگی صورت گرفته با تهیه کننده فیلم به صورت رایگان پخش خواهد شد.

کد خبر 4348379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha