۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۹:۰۲

مسئول سازمان بسیج رسانه ‌آذربایجان شرقی:

خبرنگاران آذربایجان شرقی به لباس خادمی امام رضا ملبس می‌شوند ‌

خبرنگاران آذربایجان شرقی به لباس خادمی امام رضا ملبس می‌شوند ‌

تبریز- مسئول سازمان بسیج رسانه ‌آذربایجان شرقی گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان به لباس خادمی امام رضا(ع) ملبس می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی، روح الله دهقان نژاد اظهار داشت:در آینده‌ای نزدیک، کانون خادمیاران رضوی برای خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: همچنان که در معارفه خود به عنوان مسئول سازمان بسیج رسانه استان اشاره کرده‌ام، نگرش‌های متفاوت سیاسی، مانعی برای پیشبرد فعالیت‌های پیش بینی شده نخواهد بود و همه با هم و در کنار هم و در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت خواهیم کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه ایران اسلامی و همچنین امام رضا(ع) متعلق به تک تک ایرانیان است تصریح کرد: تا سه ماه آتی و با همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان می‌توانند به عنوان خادمیاران رضوی در سایت آستان قدس رضوی نام نویسی نمایند.

دهقان نژاد در پایان گفت: پس از طی مراحل مقدماتی همچون تأیید شخص توسط نمایندگی آستان در استان و فرآیند گزینش، خبرنگاران استان نیز به لباس خادمی آستان حضرت ثامن الحجج(ع) مشرف خواهندشد.

کد خبر 4350890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha