۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۰

فرماندار خرم‌آباد مطرح کرد:

جاده خرم‌آباد- سپیددشت بهسازی شود/ وجود ۲۳۰ کیلومتر راه شوسه

جاده خرم‌آباد- سپیددشت بهسازی شود/ وجود ۲۳۰ کیلومتر راه شوسه

خرم‌آباد- فرماندار خرم‌آباد با تأکید بر ضرورت بهسازی جاده خرم‌آباد- سپیددشت گفت: ۲۳۰ کیلومتر از راه‌های روستایی خرم‌آباد شوسه است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسد عبدالهی صبح امروز پنجشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان های خرم آباد و دوره چگنی گفت: یکی از اصلی ترین مشکلات ما در حوزه راه شهرستان جاده خرم آباد به سپیددشت است که در برخی روزها میزان تردد در آن حدود ۳ هزار خودرو است.

وی افزود: این مسیر ۵۰ کیلومتر مسیر مشترک با جاده آبشار بیشه که یکی از گردشگرپذیرترین محورهای استان است دارد و ضرورت دارد که عملیات بهسازی در آن انجام شود.

فرماندار خرم آباد ادامه داد: ۶۰ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان نیاز به پوشش آسفالت دارند و بسیاری از ماشین آلات سنگین حوزه راه ما مستهلک شده و از بین رفته است.

عبدالهی اضافه کرد: اعتبارات بخش جاده ای شهرستان ۲۳ میلیارد تومان است که جوابگوی نیازهای شهرستان نیست و این در حالیست که ۲۳۰ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان شوسه است و اکثریت مطلق آنها در بخش پاپی است.

وی ادامه داد: در حوزه راهداری هم برخی از راه های شهرستان در حال تخریب و ازبین رفتن است و دو تا سه دهنه پل هم نیاز به ترمیم دارند.

کد خبر 4351290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha