۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵

استاندار کرمانشاه:

برق ادارات و بانک های پرمصرف قطع شود

برق ادارات و بانک های پرمصرف قطع شود

کرمانشاه_ استاندار کرمانشاه گفت: برق ادارات و بانک هایی که مصرفشان فراتر از حدمجاز است قطع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند امروز پنج شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان اظهار داشت: دولتی کردن کارها برخلاف سیاست های اقتصاد مقاومتی است و برای دستیابی به یک توسعه پایدار نیازمند مشارکت گروه های مردم نهاد هستیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه منابع طبیعی و جنگل ها یک سرمایه ملی است همه باید در زمینه حفظ آن کوشا باشیم‌، افزود: حفظ ماین سرمایه ملی نیازمند مشارکت جدی و گسترده دهیاری ها و گروه های مردم نهاد است.

وی تصریح کرد: اداراتی مانند منابع طبیعی و محیط زیست نباید تنها به منابع استانی بسنده کنند و با مراجعه به وزارت خانه ها از منابع ملی نیز بهره بگیرندو میزان موفقیت هر مدیر در جذب این منابع نشان از توانمندی های هر مدیر دارد.


بازوند افزود: بر اساس برآوردهای آب و فاضلاب روستایی، ۱۴۰ روستا نیازمند آبرسانی سیار هستند که با کمک فرمانداری ها و حوزه عمرانی راهکار مناسبی برای این موضوع اندیشیده می شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به قطعی برق در روزهای اخیر، بیان کرد: خاموشی های برق یک مشکل کشوری است و همه باید در زمینه صرفه جویی مصرف برق همراهی کنیم و دستگاه های دولتی باید پرچمدار صرفه جویی در زمینه کاهش مصرف برق باشند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه اداره برق موظف است برق اداراتی که مصرف بیش از حد مجاز دارند را قطع کند،اظهار داشت: برق صنایع باید با اطلاع قبلی قطع شود تا تولید کنندگان بر اساس شرایط موجود به برنامه ریزی بپردازند.

وی گفت:باید با سرمایه گذاری های مناسب، منابع ذخیره آبی را توسعه دهیم تا شاهد ایجاد منابع آبی پایدار برای شهر کرمانشاه و دیگر شهرها باشیم.
 

کد خبر 4351318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha