۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۶

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان:

۵۵ مبلغ همزمان با دهه کرامت به مناطق مختلف زنجان اعزام می شوند

۵۵ مبلغ همزمان با دهه کرامت به مناطق مختلف زنجان اعزام می شوند

زنجان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان از اعزام ۵۵ مبلغ و مبلغه همزمان با دهه کرامت به مناطق مختلف شهرستان زنجان خبر داد.

حجت الاسلام فیروز علی خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر به برنامه‌های دهه کرامت در سطح شهرستان زنجان اشاره کرد و گفت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان برنامه‌های متعدد فرهنگی  و دینی را برای این دهه پیش‌بینی کرده است. 

وی اظهار کرد: در دهه کرامت بیش از ۵۵ مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان زنجان اعزام می‌شوند. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان  گفت: برنامه‌های دهه کرامت فرصت بسیار مناسبی برای تقویت بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی است و هرروز یک گفتمان دینی به تعداد ۲۰ برگزار می‌شود. 

خسروی تأکید کرد: در این میان در دهه کرامت مساجدی را که مزین به نام امام رضا (ع) هستند برنامه‌های جشن و سرور و گفتمان دینی ، پخش سراسری زیارت خاصه امام رضا (ع) در طول دهه  در مساجد شهرستان زنجان و ادارات و مسابقات فرهنگی در هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان تصریح کرد: حضرت امام رضا (ع) راهنما و چراغ راه بشریت است و باید سیره این امام همام در جامعه تقویت شود.

خسروی ابراز کرد: جامعه امروز بیش از گذشته به الگو گیری از اهل‌بیت نیاز دارد و در این میان برنامه‌های ولادت امام رضا به‌صورت مردمی برگزار خواهد شد.

کد خبر 4353168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha