۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۳

طی تیرماه سال جاری اجرا شد؛

اصلاح و توسعه۱۵۰۰ متر شبکه توزیع آب شرب در ورامین

اصلاح و توسعه۱۵۰۰ متر شبکه توزیع آب شرب در ورامین

ورامین- مدیر آبفا ورامین از اصلاح و توسعه ۱۵۰۰ متر شبکه توزیع آب شرب طی تیرماه سال جاری در ورامین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا علیکایی صبح یکشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به لزوم اصلاح شبکه توزیع آب شهرستان ورامین، عملیات اصلاح بخشی و توسعه از شبکه آب شرب این شهر در تیرماه سال جاری اجرا شده است.

علیکایی افزود: اصلاح و توسعه شبکه با هدف مدیریت مصرف آب،کاهش هدر رفت و افزایش فشار مورد نیاز جهت تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مشترکین اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در نقاط مختلف شهر ورامین ۱۵۰۰ متر خطوط قدیمی و فرسوده که سبب هدر رفت آب و افزایش حوادث می‌شدند از شبکه توزیع آب شهری خارج شده اند گفت: مطابق طرح مطالعاتی مصوب لوله‌های جدید پلی‌اتیلن در اقطار ۶۳،۹۰،۱۱۰ و ۲۰۰ میلی‌متری وارد مدار شدند.

مدیر آبفا ورامین در ادامه گفت: در این عملیات خطوط شبکه توزیع شهری خیابان زواره کوچه ادیب، خیابان بیهقی کوچه‌های سرسبز ۱،۲،۳ منطقه ده شریفا کوچه گلستان و بلوار ولیعصر حدفاصل چهارراه قاسم‌آباد تا شهرک گاز اصلاح و نوسازی شدند.

علیکایی بیان داشت: با اجرای این عملیات علاوه بر مدیریت مصرف و جلوگیری از تلفات آب، آمار شکستگی‌ها کاهش پیدا کرده و همچنین شاهد تنظیم و تثبیت فشار شبکه نیز هستیم.

کد خبر 4353467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha