۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۹

عطر مهربانی امام هشتم(ع) در کوچه های بناب:

حضور کاروان«زیرسایه خورشید» حرم رضوی در بناب

حضور کاروان«زیرسایه خورشید» حرم رضوی در بناب

بناب- خدام حرم رضوی در قالب کاروان«زیر سایه خورشید» صبح امروز یکشنبه با استقبال پرشور جمعی از مسئولان و مردم ولایت مدار و خونگرم بناب وارد این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان خادمان حرم رضوی پس از حضور در گلزار شهدای این شهرستان و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب دیدار کردند.

همچنین پس از این دیدار خادمان امام رضا(ع) در جلسه شورای اداری شهرستان بناب حاضر شدند.

فرماندار بناب با تبریک دهه کرامت وجود پربرکت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در کشور را نقطه اتصال معنوی مردم با ائمه اطهار عنوان کرد و گفت: مردم ولایت مدار شهرستان بناب همواره ارادت خاصی به ائمه اطهار(ع) بویژه امام رضا(ع) داشته و دارند و همیشه در مشکلات از آن امام همام طلب حاجت می کنند.

امین رفیعی حضور خادمان حرم رضوی را برای اولین بار در این شهرستان مایه مباهات دانست و گفت: قطعاً مردم شهرستان بناب از آثار معنوی این حضور بهره مند خواهند شد.

این گزارش حاکی است، در ادامه مسئول کاروان«زیر سایه خورشید» با بیان اینکه این کاروان وارد دومین دهه آغاز فعالیت خود شده است؛ گفت: خادمان حرم رضوی در قالب ۸۰ کاروان و ۳۰۰ نفر از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) شامل خدام محترم، مداح و مبلغ با حضور در شهرستان ها و روستاهای کشور سعی در گسترش فرهنگ ناب اسلامی و رساندن پرچم حرم امام رضا(ع) به دست مردم را دارند.

حجت الاسلام امامی استقبال مردم آذربایجان و شهرستان بناب از خادمان امام رضا(ع) را بی نظیر توصیف کرد و افزود: استقبال گرم ارادتمندان به ائمه اطهار و امام رضا(ع) نشان داد که علاقمندی مردم آذربایجان و بناب به امامان معصوم(ع) ریشه در قلب آن ها دارد و در همه حال پیرو ولایت ائمه اطهار(ع) هستند.

گفتنی است، پس از ورود کاروان خادمان حرم رضوی فضای شهرستان بناب با حمل پرچم نورانی بارگاه مقدس امام رضا(ع) تشق و ارادت مردم به آن حضرت تجلی یافت و بناب آکنده از عشق عاشقان به ولایت و امام رضا(ع) شد.

بر پایه این گزارش، در ادامه حضور کاروان«زیر سایه خورشید» حرم مطهر امام رضا(ع) در شهرستان بناب، اعضای این کاروان در منزل یکی از جانبازان گرانقدر جنگ تحمیلی حضور یافته و با ایشان دیدار کردند.

کد خبر 4353503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha