۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۶:۰۶

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

تقویت نشاط و امید وظیفه فرمانداران است

تقویت نشاط و امید وظیفه فرمانداران است

میاندرود - معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، تقویت سمن ها، پرهیز از نزاع و اختلاف و ایجاد نشاط و امید را وظایف اصلی فرمانداران برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان بعدازظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار میاندرود، امانتداری و قانونمداری را شاخصه مهم فرمانداران برشمرد و گفت: ایجاد نشاط و و امید و پرهیز از اختلاف وظیفه اصلی نماینده دولت در شهرستان ها است.

وی با بیان اینکه ما با دولت در سایه کاری نداریم زیرا تلاش دارد تا بین مسئولان و مردم بی اعتمادی ایجاد کند به ضرورت ایجاد وفاق و همدلی در جامعه تاکید کرد و گفت: بیش از هر زمان دیگر نیازمند رعایت قانون و اخلاق هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران خواهان ایجاد و تقویت نشاط اجتماعی درجامعه شد و رسیدگی به مشکلات مردم اعم از مسائل اقتصادی را وظیفه اصلی برشمرد و گفت: باید با بهره گیری از همه ظرفیت ها در راستای سیاست های دولت حرکت کرد.

حسین زادگان با اشاره به مش اعتدالی دولت، پرهیز از نزاع و اختلاف، توجه به امانتداری و اخلاق را شاخصه مهم نماینده دولت برشمرد و گفت: مردم رکن اصلی نظام و دولت هستند و برای پیشبرد امور باید سمن ها و تشکل های مردم نهاد تقویت شوند.

وی با انتقاد از عملکرد عده ای که تلاش می کنند حجم مطالبات مردم را افزایش دهند و دولت را زمینگیر کنند گفت: هرکاری که برمبنای سلیقه شخصی انجام شود قابل دفاع نیست.

در این مراسم با تقدیر از تلاش های ارسطو قادری، محمدرضا غلامی به عنوان سرپرست فرمانداری میاندرود معرفی شد.

کد خبر 4353989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha