۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۲۱:۳۹

استاندار خراسان شمالی:

توفیق خدمت در خراسان شمالی پس از۱۴سال/ کار باید بدون حاشیه باشد

توفیق خدمت در خراسان شمالی پس از۱۴سال/ کار باید بدون حاشیه باشد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه منشاء استان شدن خراسان شمالی بوده است، گفت: امروز پس از گذشت ۱۴ سال از پیشنهاد استان شدن خراسان شمالی توفیق خدمت در این خطه را پیدا کرده ام.

محمدرضا خباز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیر استان شدن خراسان شمالی را در سال ۸۳ بنده زدم و به هدف خورد و اکنون پس از ۱۴سال شرایط خدمت کردن در این منطقه مهیا شده است.

خباز افزود: باتوجه به اینکه چند دوره سابقه نمایندگی درمجلس شورای اسلامی را داشتم در دوره نمایندگی کاشمر برای تقسیم سه استان خراسان، پنج طرح ارائه دادم.

وی ادامه داد: نخست پیشنهاد تقسیم پنج استان، سپس طرح تقسیم چهار استان و پس از آن طرح تقسیم سه استان را ارائه دادم و بعد پیشنهادی مبنی بر اینکه قوچان و درگز جزو شمالی نباشد را مطرح کردم و همچنین طرح دو شهر بیرجند و نهبندان برای جنوبی داده شد.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: باوجود مخالفت رئیس مجلس وقت مبنی بر اینکه طرح تقسیم سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی رای نمی آورد اما باتوجه به اینکه وظیفه و حق قانونی داشتم، پیشنهاد را مطرح و رای آورد.

خباز باتاکید بر اینکه باید بدون حاشیه خدمت کرد، گفت: باتوجه به اینکه سال های زیادی است از جاده های خراسان شمالی عبور نکرده ام و شناخت لازم را ندارم، بدون بصیرت سخن نمی گویم.

وی اظهار کرد: فردی رسانه ای هستم و قطعا پس از معارفه و کسب بصیرت لازم از خراسان شمالی، بیشتر صحبت خواهم کرد.

کد خبر 4354259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha