۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۵۵

معاون فرماندار ویژه مرند تاکید کرد:

نظارت گشت های سیار بر وضعیت بازار مرند

نظارت گشت های سیار بر وضعیت بازار مرند

مرند- معاون فرماندار ویژه مرند بر ضرورت استمرار فعالیت گشت های سیار با هدف حضور محسوس در بازار و برخورد با متخلفین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شیخ پور صبح دوشنبه در جلسه تنظیم بازار که با حضور رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت، رئیس اتاق اصناف و رئیس اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان مرند در فر مانداری برگزار شد، با اشاره به ترفند دشمنان برای ضربه زدن به اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: دشمنان با افزایش قیمت محصولات خود در تلاش برای فشار بر مردم و دولت هستند و در این راستا با همت داخلی باید این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

شیخ پور بر انجام بازرسی های مستمر از بازار تاکید کرد و گفت: تنظیم بازار از حساسیت بیشتری برخوردار است و باید بازرسی ها به صورت مستمر با حضور نمایندگان اتحادیه ها صورت گیرد.

معاون فرماندار مرند افزود: نباید اجازه دهیم افراد سود جو و فرصت طلب از وضعیت بازار سو استفاده کنند و در این راستا نیاز است برای اطلاع رسانی قیمت ها و تنظیم بازار از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنیم.

شیخ پور عنوان کرد: تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظائف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.

وی همچنین با بررسی وضعیت بازار و برنامه ریزی تامین و توزیع اقلام اساسی، اتخاذ تدابیر و کنترل بازار خواستار استمرار فعالیت گشت های سیار با هدف حضور محسوس در بازار و برخورد با متخلفین شد.

کد خبر 4354983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha