۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۲۴

مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام:

رسالت روابط عمومی‌ها شفاف‌ سازی و پاسخگویی منطقی به شهروندان است

رسالت روابط عمومی‌ها شفاف‌ سازی و پاسخگویی منطقی به شهروندان است

ایلام - مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: رسالت روابط عمومی‌ها شفاف‌ سازی و پاسخگویی منطقی به شهروندان است.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت قیصر بیگی روز سه شنبه در نشست روابط عمومی های فرمانداری های استان ایلام اطهار داشت: ‌ ارتقای جایگاه روابط عمومی شرط لازم برای بهبود فعالیت هاست اما کافی نیست و باید نیروی انسانی موردنیاز، ‌ابزار و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری لازم برای آنان فراهم شود.

وی ادامه داد : به معنای واقعی نیاز به تدبیر و امید داریم و فعالیت یک روابط عمومی پاسخگو با عمل مدیران و رسیدگی به مشکلات مردم تکمیل می شود.

قیصربیگی گفت: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی میان شهروندان و سازمان‌ها هستند و با پیگیری صادقانه امور، پیوند بین مسئولان و مردم را افزایش می دهند.

قیصر بیگی تصریح کرد: شهروندان حق انتخاب، انتقاد و اعتراض در چارچوب قانون را دارند و این حق طبیعی است که در مصادیق حقوق شهروندی به صراحت به آن تاکید شده است.

وی گفت: یکی از عملکردهای استانداری برای پاسخگویی به مسائل و انتقادات مردم راه اندازی سامانه پیامکی توسط روابط عمومی استانداری ایلام است و شهروندان می توانند از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۴۱۵ با مدیریت ارشد استان ارتباط برقرار کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام ادامه داد: نقش‌آفرینی درست در روابط عمومی هوشمندی، خلاقیت و تخصص می‌خواهد اما در صورت همراهی مدیران این شرایط به ثمر می‌نشیند که باید با اهمیت دادن به جایگاه روابط عمومی‌ها به انجام وظایف سازمانی این بخش کمک بیشتری کنند.

قیصربیگی امیدآفرینی و تزریق امید به جامعه را در شرایط کنونی از وظایف مهم روابط عمومی‌ها عنوان کرد و گفت: می‌توان این امید را از دل فضاهای مختلف دربیاوریم و با سیاهنمایی‌ها مقابله کرد.

کد خبر 4356063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha