۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۲۲

استاندار مازندران:

۴۶۰ هزار روستایی مازندران جامعه هدف بیمه هستند

۴۶۰ هزار روستایی مازندران جامعه هدف بیمه هستند

ساری - استاندار مازندران جامعه هدف برای قرارگرفتن تحت پوشش بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان را ۴۶۰ هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی عصر چهارشنبه در ستاد راهبردی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در ساری با بیان اینکه ۴۶۰ هزار نفر از روستاییان و عشایر باید تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گیرند گفت: تاکنون ۸۰ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفته اند و بقیه را باید تحت پوشش قرار دهیم.

وی افزود: در ساری بیش از ۱۱ هزار نفر، بابل ۱۳ هزار نفر، آمل ۱۰ هزار نفر، قائمشهر بیش از پنج هزار نفر، بهشهر شش هزارنفر، نکا چهار هزار نفر، نوشهر سه هزار و  نفر۴۰۰، بابلسر سه هزار نفر، تنکابن دو هزار نفر، نور دو هزار و  نفر۵۰۰، چالوس دو هزار و ۲۰۰ نفر تحت پوشش بیمه روستایی و عشایر هستند.

وی از شوراها و دهیاران خواست تا برای فراگیرشدن بیمه روستایی همکاری و تلاش داشته باشند و از فرمانداران نیز خواست تا پیگیری و نظارت کافی داشته باشند.

استاندار مازندران، با عنوان اینکه همه فرمانداران و مدیران وظیفه مند هستند تا امر خداپسندانه و رضایت آفرین بیمه روستاییان و عشایر را پیگیری کنند گفت: دوسوم حق بیمه برعهده دولت است و این مسئله فرصت خوبی است.

وی با بیان اینکه بیمه کشاورز و محصولات، دغدغه فراروی کشاورزان را کاهش می دهد گفت: بیمه کشاورزان و روستاییان باید با اهمتمام ویژه پیگیری شود و اطلاع رسانی کافی در این زمینه باید صورت گیرد.

استاندار مازندران، اعتمادآفرینی را اصل مهم برشمرد و اظهار داشت: سالها است که قانون بیمه عشایر و اجتماعی تصویب شده و باید از طریق دهیاران و بخشداران برای تعمیق و اعتمادآفرینی برای گسترش بیمه اقدام شود.

وی بیمه را جزو خدمات انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: باید با تلاش و کوشش پوشش بیمه اجتماعی روستایی را در استان به ۱۰۰ درصد برسانیم.

کد خبر 4357242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha