۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۳۴

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر مازندران:

۸۳ هزار روستایی و عشایر مازندران بیمه هستند

۸۳ هزار روستایی و عشایر مازندران بیمه هستند

ساری - مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر مازندران، شمار بیمه شدگان استان را بیش از ۸۳ هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیمی عصر چهارشنبه  در ستاد راهبردی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در ساری با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای فراگیرشدن بیمه اجتماعی روستاییان در استان اظهار داشت: در تلاش هستیم تا دانشجویان کشاورزی نیز تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

وی افزود: خوشبختانه کارت های الکترونیکی بیمه روستاییان و عشایر صادر شده و مجوز کارگزاری ها نیز برای مناطق مختلف استان صادر شده تا به افراد حقیقی و حقوقی واگذار شود.

ابراهیمی، الکترونیکی کردن پرونده ها از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: نقل و انتقال سوابق بیمه ای و مکانیزه شدن خدمات از دیگر اقدامات است و بیش از ۸۳ هزار بیمه شده استان می توانند از خدمات مختلف بهره مند شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر مازندران، برگزاری دوره های آموزشی و جلسات شورای اداری و پرداخت به روز حق الزحمه کارگزاران از دیگر اقدامات است.

سعید آرام مدیرکل بهزیستی مازندران نیز از تحت پوشش قرار گرفتن بیش از دو هزار مددجوی بهزیستی در قالب بیمه اجتماعی خبر داد و گفت: باید امکانی فراهم شود تا جامعه هدف سازمان های حمایتی در شهرها نیز تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گیرد.

کد خبر 4357254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha