۴ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۰۲

فرمانده انتظامی استان سمنان:

انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ زندانی فراری دستگیر شد

انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ زندانی فراری دستگیر شد

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: کشف اسلحه غیرمجاز، دستگیری زندانی فراری و سارقان از جمله این ماموریت‌ها بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از یگان‌های انتظامی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: در این رویدادها چهار نفر دستگیر شدند.

وی ضمن بیان اینکه فرد ۴۰ ساله به جرم حمل، نگهداری و فروش مواد مخدر به حبس پنج سال در زندان محکوم بود، افزود: این فرد که برای مرخصی از زندان خارج و بازنگشت توسط پلیس شاهرود دستگیر و برای ادامه دوران محکومیت روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر نگهداری سلاح توسط فردی در مزرعه کشاورزی واقع در کلاته‌های شرقی میامی موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: مأموران انتظامی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه مأموران در بازرسی از مکان مذکور سلاح شکاری غیر مجاز جاسازی شدت در تراکتور را کشف کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

وی از دستگیری سارقان موتورسیکلت در سمنان خبر داد و گفت: این دو سارق به انجام پنج فقره سرقت موتورسیکلت و دو مورد سیم و کابل اعتراف کردند.

کد خبر 6117226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha