۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰

نماینده ولی فقیه درخراسان رضوی:

اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار دولت باشد

اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار دولت باشد

گناباد -نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با انتقاد از عدم توجه جدی دولت به اقتصاد مقاومتی گفت:  مردم باید در مقابل مشکلات اقتصادی با سیاست های مدبرانه حمایت شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله  سید احمد علم الهدی  یکشنبه شب در مراسم سیزدهمین سالگرد شیخ محمدتقی بهلول در گناباد اظهار کرد:شیخ محمدتقی بهلول الگویی است که به صورت یک انسان شفاف و رنگین  مقابل همه انسان‌های انقلاب‌آفرین قرار دارد.

وی افزود: بهلول علاوه بر نماد انقلابی‌بودن، زاهد بود و از ابتدا اساس معیشت خود را بر زندگی زاهدانه تشکیل داد. علامه بهلول در قیام گوهرشاد به عنوان رهبر این جریان معرفی شد و باید گفت چه یک انسان و چه یک جامعه اگر خواسته باشد در مسیر انقلاب حرکت کند باید همانند بهلول زندگی،  دست و پاگیر او نشود.

وی بیان کرد: نظام ما در این ۴۰ سال پیروز بوده و امروز دشمن  منفورتر و ذلیل‌تر است و ما در مقابل در منطقه قوی‌تر شده‌ایم.  هر جامعه تا آنجایی می‌تواند جلو برود که مشکلات اقتصادی و معیشتی او را آزار ندهد و دشمن  امروز دقیقا همین دو را هدف قرار داده است.

امام جمعه مشهد گفت : روزی که بهلول وارد عرصه دشمن‌ستیزی شد سطح زندگی معیشتی خود را پایین آورد که این موضوع دست و پاگیر او نشود وباید تاکید کرد امروز  راهی که با سرمایه‌گذاری ۴۰ ساله رفته‌ایم نباید با  خاطر شرایط بد اقتصادی و معیشتی از ادامه اش منصرف شویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: راه بهلول باید در زندگی ما الگو باشد ولی متاسفانه مسئولان ما نسخه اقتصاد مقاومتی را عملی نکردند و اگر در مدیریت اقتصادی کشور به این نسخه عمل نشد ، شما مردم باید بر اساس این نسخه زندگی خود مدیریت کنید.

علم الهدی اذعان کرد: ۴۰ سال است که این انقلاب تداوم دارد و عامل آن تجهیزات نظامی  نبود و بلکه شما مردم هستید و عشق به ائمه اطهار(ع) است که مردم را همراه با این انقلاب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا از نظر نیروی انسانی نمی تواند جلوی ما بایستد و  پیروزی ما فقط بخاطر همراهی مردم و عنایت خداوند متعال و اولیای خداست و در این راه باید ثابت قدم بمانیم.

کد خبر 4360711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha