۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۱

رئیس دانشگاه تاکید کرد:

تسهیل پذیرش دانشجو از کردستان عراق در دانشگاه آزاد

تسهیل پذیرش دانشجو از کردستان عراق در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از تسهیل روند پذیرش دانشجو از کردستان عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فرهاد رهبر رئیس در دیدار با مردم، خیرین دانشگاه ساز بانه و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان گفت: محصولات فناورانه واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی این استان از منطقه تجاری و مرزی بانه به دیگر کشورهای جهان صادر شود.

وی با اشاره به درخواست خیرین بانه مبنی بر اینکه ارتفاع ساختمان دانشگاهی این شهر بلندتر از مراکز تجاری و پاساژهای شهرستان بانه باشد، افزود: وجود چنین درخواستی نشانه درایت مردم این شهرستان بوده و چنین مردمی واجب احترام و تکریم هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بازدید خود از محصولات دانش بنیان این دانشگاه گفت: تعداد محصولات دانش بنیان و فناورانه باید افزایش یابد تا از مرکز صادرات بانه روانه بازار جهانی شود و شاهد برقراری تراز مثبت تجاری در این منطقه باشیم.

رهبر افزود: مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی بانه مرکز گسترش علم و دانش، تربیت نیروی متخصص و کادر فنی برای کردستان است و با پذیرش دانشجو از اقلیم برای کردستان عراق نیز این امر تحقق خواهد یافت.

وی با وعده تسهیل در روند پذیرش دانشجو از کردستان عراق، گفت: وجود دانشگاه در هر جا نوید عمران و آبادانی است و این مهم باتوجه به اهمیت کار بزرگی که خیرین بانه به ثمر رسانده اند، باید به تربیت متخصصان و مهندسان برای کسب و کار پر رونق منجر شود.

کد خبر 4361925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha