۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۴۳

مدیرعامل آتش نشانی شهرداری رشت:

آتش سوزی در یک ساختمان ۳ طبقه در رشت/ حریق مهار شد

آتش سوزی در یک ساختمان ۳ طبقه در رشت/ حریق مهار شد

رشت- مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به وقوع یک فقره آتش سوزی در یک ساختمان سه طبقه در این شهر، از مهار آتش در مدت ۲۰ دقیقه خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک رمضانی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع یک فقره آتش سوزی در یک ساختمان سه طبقه تجاری و مسکونی در خیابان مطهری رشت، اظهار کرد: با تلاش آتش نشانان آتش مهار شد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان بعد از اطلاع از این حادثه در محل آتش سوزی حاضر شدند، افزود: آتش سوزی از سربندی این ساختمان تجاری و مسکونی آغاز شده بود.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به حضور ۷۶ آتش نشان ۲۳ خودروی اطفای حریق در محل حاضر شدند، خاطرنشان کرد: آتش نشانان از ۱۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه یک تانکر آبرسان فضای سبز شهرداری به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه شعله های آتش به حدود ۱۵ سانتیمتر می رسید، ادامه داد: آتش نشانان بعد از ۲۰ دقیقه تلاش آتش را مهار کردند.

رمضانی در ادامه با بیان اینکه پنج گروه امداد و نجات در دقایق اولیه آتش سوزی ساکنان ساختمان را خارج کردند، یادآورشد: در این حادثه دو آتش نشان هنگام اطفای حریق مصدوم شدند که یک نفر به صورت سرپایی و دیگری برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: علت و میزان خسارت وارده ناشی از حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 4362267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha