۱۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۳۷

سرپرست فرمانداری لاهیجان:

لاهیجان رتبه نخست پرداخت تسهیلات اشتغال در گیلان کسب کرد

لاهیجان رتبه نخست پرداخت تسهیلات اشتغال در گیلان کسب کرد

لاهیجان- سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: شهرستان لاهیجان با پرداخت ۶۶ میلیادر و ۴۸۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی رتبه نخست استان گیلان در زمینه جذب تسهیلات را کسب کرد.

به گزارش خبرنگارمهرِ، امیرجانبازی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که در فرمانداری شهرستان لاهیجان برگزار شد، اظهار کرد: براساس گزارشات شهرستان لاهیجان با پرداخت بیش از ۶۶ میلیارد ریال تسهیلات در جذب تسهیلات اشتغالزایی در جایگاه  نخست استان گیلان در میان ۱۶ شهرستان حضور دارد.

وی افزود: طرح هایی به کارگروه اشتغال استان ارسال شده که در صورت تصویب، برای حدود هزار و ۸۳۸ نفر در شهرستان لاهیجان فرصت شغلی ایجاد می شود.

سرپرست فرمانداری لاهیجان با اشاره به اینکه ۴۳۱ طرح در قالب طرح های اشتغال فراگیر و روستایی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ارائه شده، تصریح کرد: این طرح ها با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد و ۷۶۳ میلیون ریال تصویب و جهت بررسی نهایی به دبیرخانه استان ارسال‌ شده است.

جانبازی به تصویب ۲۵۴ طرح با اعتبار ۵۳۵ میلیارد و ۴۹۶میلیون ریال از سوی کارگروه فنی اشتغال استان اشاره کرد و یادآورشد: این طرح ها به بانک های عامل معرفی شده و به ۸۵ متقاضی ۶۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

کد خبر 4363329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha