۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۳۰

امام جمعه بندرعباس:

ترامپ برای مذاکره غیر قابل اعتماد است

ترامپ برای مذاکره غیر قابل اعتماد است

بندرعباس - امام جمعه بندرعباس گفت: وقتی رئیس جمهوری زیر تعهدات بین المللی می زند غیرقابل اعتماد است و نمی توان با او مذاکره کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار داشت: از زمانی که ترامپ رئیس جمهور آمریکا شده است روزانه بین چهار تا پنج دروغ می گوید، اعتماد به این فرد اشتباه محض است و حتی اگر سه هزار و ۲۰۰ مرتبه قَسم هم بخورد باز هم گفته هایش را باور نمی کنیم.

وی با بیان اینکه چنین اشخاصی داعیه دار دفاع از حقوق بشر هستند، عنوان کرد: تمام کشورهای دنیا متوجه دروغگویی آمریکاه شده اند و شخصی که ادعای دفاع از حقوق بشر را دارد بیشتر از همه حقوق اشخاص و ملت ها را پایمال کرده است.

امام جمعه بندرعباس افزود: آمریکا ارتباط جنسی ۲ همجنس را مجاز می داند و خواستار به رسمیت شمردن این رفتار دور از انسانیت توسط جمهوری اسلامی ایران است. واقعا در آمریکا که رفتارهای انسانی زیر سئوال رفته است شما می توانید به دنبال حق و حقوق عادی خود باشید؟

آیت الله نعیم آبادی بیان داشت: این ها که خود را پرچم دار حقوق بشر می دانند، شریر ترین افراد هستند و باید خجالت بکشند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به سخنی از امام علی (ع) اظهار داشت: عالم دینی شیعیان را از ناآگاهی خارج می کند و به سمت دانشی که منشاء آن ائمه هستند هدایت می کند و این تکلیف اصلی عالمان دینی است. جایگاه برخی عالمان دینی به شدت آسیب دیده و به بزرگانی مانند آیت الله جوادی آملی، مرجع تقلید و مفسر بی نظیر قرآن در عصر حاضر، بی بصیرت گفته شده است.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: عالمان دینی و ائمه جمعه تنها به نماز خواندن اکتفا نکنند و مردم را آگاه کرده و شبهه ها را برطرف کنند.

آیت الله نعیم آبادی همچنین کسب رتبه های تک رقمی ۲ نفر از دانش آموزان هرمزگان در آزمون سراسری کنکور سال ۹۷ را به آنان، خانواده ها و معلمانشان و آموزش و پرورش هرمزگان تبریک گفت.

کد خبر 4364610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha