۱۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۲

در آستانه بازیها صورت گرفت؛

پیش‌بینی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری از مدال‌های ایران در جاکارتا

پیش‌بینی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری از مدال‌های ایران در جاکارتا

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از کسب سه تا چهار مدال رکابزنان ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری درحالی در گفتگویی با سایت فدراسیون این رشته خبر از احتمال کسب سه تا چهار  مدال رکابزنان در جاکارتا داده است که پیش از این قمری پیش بینی و قول کسب ۵ مدال را در این رقابتها داده بود. 

خسرو قمری در خصوص آخرین وضعیت تیم های اعزامی دوچرخه سواری کشورمان به بازی های آسیایی جاکارتا گفت: در حال حاضر دوچرخه سواران تیم های ملی سرعت و پیست در مالزی اردوی خود را برگزار کردند و شرایط بسیار ایده آلی دارند. این تیم ها از مالزی به طور مستقیم راهی جاکارتا خواهند شد تا در بازی های آسیایی شرکت کنند. 

وی ادامه داد: ورزشکاران تیم های جاده و کوهستان هم با توجه به تشابه وضعیت آب و هوا در گلستان اردوی خود را برگزار کردند و شرایط آنها نیز مناسب است. 

رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: نخستین گروه دوچرخه سواری ایران ۲۱ مرداد ماه و سپس چند روز بعد گروه دوم به بازی های آسیایی اعزام خواهند شد. 

وی تصریح کرد: اولین رقابت ما در جاکارتا در بخش کوهستان خواهد بود و سپس مسابقات جاده و پیست برگزار خواهد شد که در زمان برگزاری رقابت های پیست، مجمع آسیایی کنفدراسیون دوچرخه سواری برگزار می شود.

قمری در رابطه با شانس دوچرخه سواری ایران برای کسب مدال در این رقابت های بازی های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: رقبای بسیار خوبی در جاکارتا خواهیم داشت، اما در بهترین شرایط می توانیم بین ۳ تا چهار مدال کسب کنیم.

کد خبر 4369102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha