۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۳۹

دومین همایش تخصصی ازدواج با حضور ۱۵۰ زوج دراسلامشهر برگزار شد

دومین همایش تخصصی ازدواج با حضور ۱۵۰ زوج دراسلامشهر برگزار شد

اسلامشهر- مسئول ایمنی واقدامات تامین سپاه محمد رسول الله (ص) تهران از برگزاری دومین همایش تخصصی ازدواج در اسلامشهر خبر داد و گفت: در این مراسم ۱۵۰ زوج جوان حضور پیدا کردند.

حسین کریمی در حاشیه برگزاری دومین همایش تخصصی ازدواج که پیش از ظهر سه شنبه در اسلامشهر برگزار شد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استفاده از فضای مجازی در بین نسل جوان رو به افزایش است و بی‌توجهی به تهدیدات فضای مجازی می‌تواند منجر به بروز آسیب شود و لازم است خانواده‌ها از تهدیدات فضای مجازی مطلع بوده و آن را به نسل آینده اطلاع‌رسانی کنند.

کریمی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این همایش افزود: هدف از برگزاری این مراسم ها آشنایی زوج های جوان با تهدیدات و خطرات فضای مجازی است چرا که با رشد روزافزون فضاهای مجازی و توسعه این فضاها در خانواده که کوچکترین عضو جامعه محسوب می شود دشمن در پی اضمحلال خانواده بر آمده است و با فرهنگ سازی و آموزش در این زمینه می توانیم از بروز آسیب های جدی به خانواده ها در این زمینه جلوگیری کنیم.

مسئول ایمنی واقدامات تامین سپاه محمد رسول الله (ص) تهران تأکید کرد: فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی باید به درستی اطلاع‌رسانی شوند چرا که در عصر ارتباطات استفاده از فضای مجازی می‌تواند مزایایی نیز به همراه داشته باشد که ضروری است خانواده‌ها با علم به فرصت‌ها و زیان‌های استفاده از فضای مجازی به شکل مدیریت شده‌ای از فضای مجازی استفاده کنند.

وی گفت: در این همایش مثل همایش اول ۱۵۰ نفر از زوج های جوان که هنوز زندگی مشترک را آغاز نکرده اند شرکت کردند و آموزش های لازم به این زوجها داده شد و در نهایت برای این افراد گوهی نامه هایی صادر خواهد شد.

کد خبر 4374448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha