۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۲۱:۵۰

با ابتکار خیرین؛

جوانه درخت آرزوها در اردبیل/ آرزوی کودکان بی‌بضاعت برآورده می‌شود

جوانه درخت آرزوها در اردبیل/ آرزوی کودکان بی‌بضاعت برآورده می‌شود

اردبیل – با ابتکار یکی از موسسات خیریه و در قالب «طرح درخت آرزوها»، آرزوی کودکان کار، بی‌بضاعت و بی‌سرپرست اردبیل برآورده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در قالب این طرح، آرزوهای نوشته شده کودکان کار، بی‌بضاعت و بی‌سرپرست توسط خیرین نوع دوست اردبیل برآورده می شود.

براین اساس دومین مرحله طرح درخت آرزوها عصر چهارشنبه رونمایی و در قالب آن تعدادی از کودکان کار و بی سرپرست اردبیل به آرزوهای نوشته شده خود رسیدند. مرحله اول این طرح نیز پیش از این به اجرا گذاشته شده بود.

سرپرست معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان اردبیل در رونمایی از دومین مرحله این طرح و مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته ازدواج برلزوم تداوم این طرح ها با مشارکت خیرین و نهادهای مردمی و نیز دستگاه های اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد.

اکبر نگاهی با بیان اینکه امروزه خیرین با ورود به بخش های مختلف حمایت های ویژه ای از قشرهای آسیب پذیر جامعه دارند، یادآور شد: در این خصوص حمایت و رسیدگی به کودکان کار و بی بضاعت با توجه به خطر آسیب های اجتماعی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان داشت: ضروری است برای کاهش آسیب های احتمالی در بین کودکان کار، بی بضاعت و بی سرپرست علاوه بر توسعه برنامه های فرهنگی و اجتماعی، عموم جامعه را به فعالیت های حمایتی سوق دهیم.

مدیرعامل یکی از موسسات خیریه اردبیل نیز که مبتکر طرح درخت آرزوها است، طی سخنانی در این مراسم یادآور شد: این موسسه با همکاری خیرین استان در زمینه های کمک به افراد بی بضاعت، کودکان بی سرپرست و کار، برنامه های ستاد دیه و تامین جهیزیه فعالیت می کند.

نصرالله زاده با اشاره به ابتکار این موسسه در راه اندازی طرح درخت آرزوها تاکید کرد: این طرح یک کار ابتکاری است و در قالب آن کودکان کار، بی بضاعت و بی سرپرست آرزوهای خود بر روی درخت نوشته و این آرزوها توسط خیرین برآورده می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۰ کودک کار و بی سرپرست در این موسسه خیریه تحت پوشش قرار دارد، افزود: این کودکان توسط روانشناسان و مددکاران موسسه تحت حمایت بوده و نیازها و برنامه های آنها از سوی خیرین پیگیری می شود.

در رونمایی از دومین مرحله طرح درخت آرزوها اقلامی همانند دوچرخه، تبلت و... از سوی ورزش و جوانان و بانوان خیر به کودکان اهدا و تعداد پنج آرزو در قالب دو عدد دوچرخه، دو عدد لب تاپ و یک دستگاه کامپیوتر از درخت آرزوها چیده شد که به کودکان اهدا می شود.

کد خبر 4376016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha