۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱

استاندار مازندران:

افتتاح ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه آبی و برقی/نکارود خشک نمی شود

افتتاح ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه آبی و برقی/نکارود خشک نمی شود

نکا - استاندار مازندران از افتتاح دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی آبی و برقی با حضور وزیر نیرو در استان افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی پیش ازظهر جمعه درمراسم افتتاح از پروژه های عمرانی حوزه شهر نکا که در منطقه سی متری برگزار شد، با اشاره به ایثار و از خود گذشتگی مردم در صحنه های اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و خدمات رسانی اظهار داشت: مردمی که ایثار کرده و صندوق خدمت رسانی خاطرات خود را در اختیار دیگران میگذارند شایسته تقدیر هستند.

وی افزود: وحدت، هماهنگی و یکپارچگی یک تکلیف همگانی است که باید در این مسیرپایداری و ثبات داشته باشیم همچنین در این مسیر افرادی هستند که به خط کشی و دسته بندی این هماهنگی و یکپارچگی می پردازند در واقع این افراد خط شیطان را دنبال می کنند که سرانجام خوبی را برا خود رقم نمی زنند.

استاندار مازندران با اشاره به وحدت و همدلی درسطح استان تصریح کرد: خوشبختانه امروز با مدیریت و برنامه ریزی اصولی شاهد وحدت و همدلی در اقصی نقاط مارزندران هستیم همچنین تمام تلاش ما بر این امر استوار است تا مدیریتی پاکدست و یکدل را برای مردم عرضه داریم به گونه ای که نگاه  مردم نسبت به این نظام و دستگاه های خدمات رسان امیدوارتر باشد.

اسلامی با بیان  بهره برداری از دو میلیارد و ۵۰۰ طرح در مازندران گفت: در سفر دو روزه وزیر نیرو به استان مازندران شاهد دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح طرح در سطح شهرهای مازندران بودیم و با افتتاح مدرن ترین نیروگاه گازی در شمال ایران ضایعه افت ولتاژ برق برطرف و از میزان کمبود تولید برق در سطح استان کاسته خواهد شد.

وی بیان داشت: با تغییر ساعت اداری در گرمای طاقت فرسای تابستان سعی کردیم با مدیریت کارآمدی ۱۰۰مگا وات برق اضطراری تولید و ۳۰۰ مگا وات صرفه جویی را  شاهد باشیم.

استاندار مازندران با اشاره به انحراف و تغییر مسیر آب رودخانه نکا اظهار کرد: هرگز اجازه نمی دهیم حیات و اکوسیستم رودخانه نکا دچار مشکل شود لذا راستا شدیدا مدیریت و نظارت کافی را به کار خواهیم بست.

اسلامی با اشاره به شرایط اقتصادی حاضر در کشور متذکر شد: در این شرایط اقتصادی که دشمنان با حربه های مختلف و ترفندهایشان به دنبال تقویت دلار و بی ارزش جلوه دادن ریال هستند باید با تمام قوا از توان و قدرت پول ملی مان دفاع کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: اجازه نمی دهیم کسی حقی از مردم را ضایع کند لذا در این راستا با برنامه ریزی و مدیریت کارآمد با احتکار و گران فروشی و تخلفات از این دست برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 4376812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha