۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۸

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان:

میانگین بازدید روزانه ازجشنواره ملی آش ایرانی از ۱۳۰هزار نفر گذشت

میانگین بازدید روزانه ازجشنواره ملی آش ایرانی از ۱۳۰هزار نفر گذشت

زنجان-مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان گفت:میانگین بازدید روزانه از جشنواره ملی آش ایرانی از ۱۳۰ هزار نفر گذشت که خود یک رکورد است و به لحاظ تعداد در این زمینه رکورددار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی رحمتی شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه جشنواره ملی آش ایرانی، افزود: سیزدهمین دوره جشنواره ملی آش ایرانی از ۲۲ تا ۲۶ مردادماه برگزار شد و استقبال از این جشنواره بسیار مطلوب بود.

وی اظهار کرد: روزانه بیش از ۲۰ هزار خودرو در این جشنواره تردد می‌کردند و اتوبوس‌هایی که در پارکینگ جشنواره حضور داشتند ۱۶۰ گروه بودند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: یکی از شاخص‌های جشنواره امسال پوشش رسانه‌ای مطلوب در این حوزه بود و عملکرد رسانه‌ها بسیار عالی بود.

رحمتی تأکید کرد: شهرداری زنجان و سایر دستگاههای اجرایی استان همکاری خوبی را با این جشنواره داشتند.

وی به برگزاری جشنواره ملی آش ایرانی در چهار بخش اشاره کرد و گفت: پخت و فروش آش‌های محلی، رقابت در بخش پخت آش‌های محلی ۵۰ گروه حضور داشتند و این جشنواره با حضور ۱۶۰ غرفه صنایع‌دستی از ۳۱ استان کشور برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان ابراز کرد: ۱۰ سیاه‌چادر در این جشنواره حضور داشت و  روزانه برای بیش از ۵۰ هزار نفر آش طبخ و سرو شد. 

رحمتی افزود: میانگین بازدید روزانه از جشنواره ملی آش ایرانی از ۱۳۰ هزار نفر گذشت که خود یک رکورد است  و  به لحاظ تعداد زنجان در این زمینه رکورددار شد.

همچنین درمراسم پایانی جشنواره  آش ایرانی  از لوح ثبت ملی زنجان شهرملی ملیله هم  رونمایی شد.

کد خبر 4377269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha