۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۴۹

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

۴۵ پروژه ملی در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد

۴۵ پروژه ملی در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد

شهرکرد- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۵ پروژه ملی در چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نظری ظهر شنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه ۴۵ پروژه ملی در چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: ۱۹۸ پروژه استانی در چهارمحال و بختیاری در هفته دولت افتتاح می شود.

وی عنوان کرد: این پروژه ها با اعتبار ۲۰۸ میلیارد تومان به بهره برداری می رسند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پروژه های ملی با اعتبار ۵۰ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان و پروژه های استانی با اعتبار ۱۵۷ میلیارد و ۹۳۸ میلیون تومان تکمیل شده اند.

۳۵ طرح کشاورزی در چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود

وی با اشاره به اینکه پروژه هایی که در هفته دولت افتتاح می شند در بخش های کشاورزی، آموزش، عمرانی، شیلات و ... هستند، ادامه داد: این پروژه ها شامل چهار پروژه در بخش مسکن، هشت پروژه در بخش گردشگری، شش پروژه در بخش آموزشی، ۱۲ پروژه در بخش خدمات، ۳۵ پروژه در بخش کشاورزی، ۱۲ پروژه در بخش فرهنگی، ۱۰ پروژه در بخش بهدات و درمان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این پروژه ها در نه شهرستان چهارمحال و بختیاری افتتاح می شوند.

وی بیان کرد: ۲۹ پروژه در شهرستان بروجن، ۱۶ پروژه در شهرستان اردل، ۱۹ پروژه در شهرستان سامان، هشت پروژه در شهرستان بن چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود.

کد خبر 4378121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha