۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۱۰

فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

کشف احتکار ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خانگی در زنجان

کشف احتکار ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خانگی در زنجان

زنجان-فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف احتکار ۱۰ میلیارد ریالی لوازم‌خانگی در استان زنجان خبر داد و گفت: این لوازم از ۲ انبار در زنجان کشف شد که به علت نداشتن مدارک توقیف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی ظهر یکشنبه در حاشیه جلسه گرامی داشت هفته دولت در جمع خبرنگاران، از کشف احتکار ۱۰ میلیارد ریالی لوازم‌خانگی در استان زنجان خبر داد و افزود: این لوازم از ۲ انبار در زنجان کشف شد که به علت نداشتن مدارک توقیف شد.

وی اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان، از نگهداری و احتکار انواع لوازم‌خانگی در زنجان مطلع و موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قراردادند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در این خصوص ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آزادی تأکید کرد: پلیس باکسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کنند و با احتکار مایحتاج مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

وی به کشفیات کالای قاچاق در استان زنجان اشاره کرد و گفت: باید در راستای مبارزه با قاچاق کالا هم‌پوشانی و وحدت وجود داشته باشد و طی سال جاری کشفیات کالای قاچاق در استان رشد دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در بحث قاچاق تنها نیروی انتظامی دخیل نیست و باید تمام سازمان‌ها دخیل باشند.

کد خبر 4378826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha