۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۴

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود خبر داد:

مشارکت ۱۸ دستگاه اجرایی در برپایی نمایشگاه ازدواج آسان شاهرود

مشارکت ۱۸ دستگاه اجرایی در برپایی نمایشگاه ازدواج آسان شاهرود

شاهرود - رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود از گشایش نمایشگاه ازدواج آسان در این شهر خبر داد و گفت: این نمایشگاه با مشارکت ۱۸ دستگاه اجرایی و در ۲۳ غرفه راه‌اندازی شده است.

مجید محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه نمایشگاه ازدواج شاهرود در پارک آبشار این شهر گشایش‌یافته است، ابراز داشت: طی سه‌ماهه نخست امسال ۳۶۸مورد ازدواج در شهرستان ثبت شد و این در حالی است که این رقم به نسبت مدت مشابه سال گذشته عددی معادل ۳۹۶ مورد ازدواج را شامل می‌شود لذا در تلاشیم تا در این نمایشگاه سبک زندگی سالم و ازدواج آسان را ترویج کنیم.

وی بابیان اینکه آموزش‌های پیش از ازدواج را باید جدی گرفت، افزود: بامطالعه بر روی افرادی که طلاق گرفتند بیشتر آن به مسائل اقتصادی و نبود مهارت‌های لازم منتهی می‌شود که در این غرفه‌ها می‌کوشیم تا بر آموزش‌های قبل و بعد از ازدواج متمرکز شویم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود بابیان اینکه در برپایی نمایشگاه ازدواج ۱۸ دستگاه اجرایی شهرستان مشارکت داشتند، ابراز داشت: قطعاً حل مشکلات موجود به‌تنهایی از عهده یک‌نهاد خارج است و باید همه دستگاه‌های فرهنگی در این مهم مشارکت کنند لذا در ۲۳ غرفه تلاش شد تا بتوانیم هر آنچه مورد نیاز سبک زندگی سالم است را فراهم کنیم.

محمدی در ادامه تصریح کرد: مرداد و اسفند بیشترین طلاق و فروردین و اردیبهشت سال گذشته کمترین طلاق در شاهرود به ثبت رسیده است که باید برای پیشگیری از این معضلات افراد جامعه را به سمت مهارت‌های آموزشی سوق دهیم لذا امیدواریم این غرفه‌ها مورد استقبال خانواده‌ها واقع شود.

وی بابیان اینکه دو هزار و ۲۵ عنوان برنامه اوقات فراغت در شاهرود در حال اجرا است، افزود: ۲۷ پایگاه اوقات فراغت به همراه ۳۸۵ مرکز در شاهرود بر اوقات فراغت نظارت دارند که برپایی نمایشگاه ازدواج نیز بر پایه همین برنامه‌های اوقات فراغت طرح‌ریزی‌شده است تا مردم بتوانند ضمن بازدید از آن خدمات موردنیاز را دریافت کنند.

کد خبر 4379502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha