۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۸

فرمانده نیروی انتظامی:

برخورد با محتکران تشدید می‌شود/ برقراری امنیت پایدار در مرزها

برخورد با محتکران تشدید می‌شود/ برقراری امنیت پایدار در مرزها

ارومیه – فرمانده نیروی انتظامی گفت: برخورد با محتکران کالاهای مورد نیاز مردم با قدرت از سوی نیروی انتظامی ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسسن اشتری ظهر دوشنبه در حاشیه آیین صبحگاه نیروی های انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: افرادی که به هر دلیل کالاهایی به خصوص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را انبار می کنند باید نسبت به ثبت تعداد و نوع کالاها در سامانه اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام کنند.

وی با تاکید بر تشدید مبارزه با احتکار از سوی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: برخورد با محتکران کالاهای مورد نیاز مردم نیز با قدرت از سوی نیروی انتظامی ادامه می‌یابد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه این اقدام  در راستای حمایت از تولید داخلی و تحقق شعار سال انجام می شود افزود: برخورد با قاچاق براساس مصوبات قانونی و در راستای حمایت از تولید داخل در دستور کار همیشگی نیروی انتظامی است و به‌همین خاطر کشفیات نیروی انتظامی در حوزه قاچاق افزایش یافته است.

سردار اشتری با بیان اینکه هم اکنون به همت ماموران و سربازان دلیر نظامی و انتظامی امنیت پایدار در مرزهای ایران اسلامی برقرار است گفت: با تلاش رزمندگان اسلام وضعیت امنیتی مناسب، باثبات و پایداری در مرزهای شمال غرب کشورمان برقرار است و به‌واسطه اقدامات مناسبی که در مرزها صورت گرفته رضایتمندی مردمی بالایی نیز وجود دارد.

وی با اشاره به وضعیت امنیت در شمالغرب کشور و آذربایجان غربی گفت: با تلاش عوامل نظامی و انتظامی، امنیت پایدار و با ثباتی در مرزهای این منطقه برقرار است و عوامل نظامی و انتظامی آذربایجان غربی با اشراف امنیتی کامل بر منطقه، توانستند وقوع هر گونه جرائم آشکار را به حداقل برسانند.

سردار اشتری  تصریح کرد: به‌دلیل سرعت عمل و دقت بالای نیروی انتظامی میزان جرم و مجرمین خطرناک در این خطه از کشور کاهش داشته و وضعیت مطلوبی در آذربایجان‌غربی وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به طرح‌های اثربخش اجراشده از سوی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی در ارائه خدمات پلیسی مناسب به شهروندان گفت: راه‌اندازی و تجمیع مرکز پیام و پلیس ۱۱۰ کنار سایر برنامه‌های عملیاتی‌شده نیروی انتظامی در آذربایجان‌غربی از جمله اشراف اطلاعاتی مناسب، پروسه رسیدگی به شکایات و برآورده‌کردن انتظارات مردم را کوتاه کرده است.

در ادامه این آیین مرکز تجمیع پلیس تخصیص با هدف اشراف اطلاعاتی مناسب، پروسه رسیدگی به شکایات و برآورده‌ کردن کوتاه مدت انتظارات مردم افتتاح شد.

کد خبر 4379955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha