۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۲۲:۳۸

سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان:

۸۱ ﻣﻴﻠﻴﺎﺭﺩ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺗﺴﻬﻴﻼﺕ اﺷﺘﻐﺎﻝ ﺭﻭﺳﺘﺎﻳﻲ ﺩﺭ ﺳﻤﻨﺎﻥ ﭘﺮﺩاﺧﺖ می‌شود

۸۱ ﻣﻴﻠﻴﺎﺭﺩ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺗﺴﻬﻴﻼﺕ اﺷﺘﻐﺎﻝ ﺭﻭﺳﺘﺎﻳﻲ ﺩﺭ ﺳﻤﻨﺎﻥ ﭘﺮﺩاﺧﺖ می‌شود

سمنان- سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: ۸۱ ﻣﻴﻠﻴﺎﺭﺩ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺗﺴﻬﻴﻼﺕ اﺷﺘﻐﺎﻝ ﺭﻭﺳﺘﺎﻳﻲ ﺩﺭ اﺳﺘﺎﻥ ﺑﻪ ﺑﺎﻧﻚ‌ﻫﺎﻱ ﻋﺎﻣﻞ ﻣﻌﺮﻓﻲ ﺷﺪﻩ و ﺑﺎ ﺗﻜﻤﻴﻞ ﻣﺪاﺭﻙ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻴﺎﺯ ﭘﺮﺩاﺧﺖ ﻣﻲ‌ﺷﻮﺩ.

به گزارش خبرنگار مهر، راضیه شهاب شامگاه دوشنبه با در نشست تخصصی آموزشی دهیاران، بخشداران و رئیس شوراهای اسلامی استان سمنان اظهار داشت: ایجاد توسعه در مناطق روستایی بستر لازم برای توسعه پایدار در جامعه را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه استان سمنان ظرفیت‌های خوبی را برای ایجاد توسعه در استان دارد، تصریح کرد: روستاهای استان پتانسل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دارند که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توان گامی مؤثر در راستای ایجاد توسعه و اشتغال پایدار برداشت.

اجرای ۱۰۸ طرح اشتغال روستایی در استان سمنان

سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به لزوم توجه ویژه به اشتغال پایدار در روستاهای استان بیان کرد: ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای تحقق این هدف از مهم‌ترین برنامه های دولت در راستای رسیدگی به مناطق روستایی و ایجاد توسعه پایدار است.

شهاب در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۱۰۸ طرح اشتغال روستایی در این استان تصویب و به بانک‌های عامل معرفی شده است, افزود: این طرح‌ها برای دریافت بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح‌ها بیش از ۶۳۰ نفر را در روستاهای استان سمنان صاحب شغل می‌کند، خاطرنشان کرد: پیش از این بالغ بر ۱۷۳ دهیاری در استان وجود داشت که در پنج سال گذشته این تعداد به ۲۵۸ دهیاری رسید.

رشد ۴۸ درصدی دهیاری‌ها در استان سمنان

وی در ادامه با اشاره به افزایش ۴۸ درصدی دهیاری ها در استان سمنان بیان کرد: ارائه خدمات به مناطق روستایی و توزیع تجهیزات و ماشین آلات در این مناطق نسبت به پنج سال گذشته بالغ بر ۷۹ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 4380549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha