۱ شهریور ۱۳۹۷، ۹:۴۶

استاندار مازندران خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی ۵۷۲ پروژه عمرانی و تولیدی هفته دولت در مازندران

افتتاح و کلنگ زنی ۵۷۲ پروژه عمرانی و تولیدی هفته دولت در مازندران

ساری - استاندار مازندران گفت: ۵۴۵ طرح و پروژه با اعتبار بالغ بر چهار هزار و ۱۹۲ میلیارد تومان اعتبار هفته دولت افتتاح و ۲۷ طرح کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی صبح پنجشنبه در نشست خبری ویژه هفته دولت با بیان اینکه ۵۴۴ پروژه هفته دولت افتتاح می شود افزود: همچنین ۲۷ پروژه با ۳۸۶ میلیارد تومان اعتبار هفته دولت در استان کلنگ زنی می شود.

وی افزود: از مجموع پروژه ها، ۱۳ پروژه با ۵۱۶ نفر اشتغالزایی و ۵۳۲ طرح  عمرانی و زیرساختی است و در مجموع ۵۱۰ پروژه در حوزه ادارات و دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی و ۳۵ پروژه در حوزه عمرانی شهری و شهرداری ها است و بالاترین پروژه ها در نور، آمل، بابل و ساری اجرا می شود.

استاندار مازندران با گرامیداشت هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: آنان نشان دادند که می شود که خدمتگزار بی منت بود و شانی جز خدمتگزاری نداریم.

وی با تاکید بر پیروی از سیره و منش شهیدان رجایی و باهنر و با بیان اینکه در دوران رشد به سر می بریم اظهار داشت: مازندران مملو از جوانان پرشور و ارزشی است اما در شرایط کنونی دشمنان با هزینه های هنگفت درصدد هستند مردم ما را از انقلاب و جمهوری اسلامی جدا کنند و در پی آن هستند تا تولید نارضایتی، بدبینی و ناکارآمدی کنند.

استاندار مازندران با عنوان اینکه روی دیگری از سناریوهای مخرب در دستور کار دشمن قرار گرفته است افزود: در چنین شرایطی به هوشیاری و شناسایی غفلت ها نیاز داریم و سیاست ها و برنامه هایی برای بالندی انقلاب دنبال کنیم.

اسلامی به اقدامات و سرمایه گذاری های صورت گرفته طی فعالیت دولت در استان مازندران یادآور شد: محورهای توسعه مازندران شفاف نبوده است درحالی که محورهای توسعه باید متاثر از استعدادهای سرزمینی باشد از اینرو حس عقب ماندگی در استان ایجاد شده است.

وی افزود: مشخص نبودن اینکه آیا مازندران قطب صنعتی، کشاورزی و یا گردشگری است سبب شده تا عدم نگاه یکپارچه را در استان شاهد باشیم و امروز مهمترین مشکل، بخشی نگری در استان است.

استاندار مازندران به تشکیل اتاق فکر برای ترسیم نقشه توسعه وتعالی استان اشاره کرد و گفت: این نقشه توسعه و تعالی باید سه فاز را طی کند که احصاء مسائل و مشکلات استان، ارائه راه حل ها برای حل مسائل از جمله فازها است.

اسلامی با اظهار اینکه توسعه با محوریت مردم باید محقق شود گفت: در این راستا، بنیاد توسعه و تعالی استان ایجاد شده است.

استاندار مازندران با تاکید بر اقتصاد دریامحور، ایجاد همکاری و تبادلات با استان های هم مرز را امری مهم برشمرد و گفت: بخش خصوصی محور همکاری ها است و همه نوع حمایت را از بخش خصوصی به عمل خواهیم آورد.

وی به سفر هیئت اقتصادی ولگاگراد اشاره کرد و آن را نقطه عطفی برای توسعه مبادلات اقتصادی دانست و گفت: باید از این فرصت طلایی استفاده کنیم و هدفگذاری سه میلیارد دلاری صادرات در استان باید محقق شود.

کد خبر 4382269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha