۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۵۳

استاندار مازندران:

۱۰ هزار میلیارد برای ایجاد زیرساخت ها در مازندران هزینه شده است

۱۰ هزار میلیارد برای ایجاد زیرساخت ها در مازندران هزینه شده است

ساری - استاندار مازندران با اشاره به اقدامات دولت در پنج سال اخیر گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان صرف ایجاد زیرساخت ها در استان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه ساری به مناسبت هفته دولت با گرامیداشت هفته دولت از صرف ۱۰ هزار میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت ها از سوی دولت در پنج سال اخیر در استان خبر داد و گفت: همچنین ۱۷۰ میلیارد تومان در دو ماه گذشته برای اشتغال مردم پرداخت شده است.

وی از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوی واقعی مدیریتی یاد کرد و گفت: این شهیدان اسوه اخلاق بودند و نشان دادند می توان ساده زیست و پاسخگو در عرصه مدیریت بود.

وی میزان تولیدات محصولات کشاورزی استان را بیش از ۶.۵ میلیون تن اعلام کرد و با اشاره به صادرات چهار برابری مرکبات طی سال قبل در استان گفت: باید از ظرفیت کشورهای همسایه برای صادرات محصولات استان بهره گیریم.

اسلامی بازارهای همسایه را فرصت خوبی برای محصولات استان دانست و از تشکیل کمیته مرکبات در استان خبر داد.

استاندار مازندران با اشاره به تبلیغات و هجمه های دشمنان برای از بین بردن باروها و ارزشها در نزد مردم افزود: امروز به پشتوانه خودباوری و ایمان، ایران اسلامی در عرصه های مختلف از جمله هسته ای دارای ظرفیت های وسیعی است.

وی با تاکید براینکه امروز به همدلی و هوشیاری نیاز هستیم تصریح کرد: مقابل تهاجم دشمن نباید تدافعی عمل کنیم زیرا دشمن در تلاش است تا ذهن مردم و جوانان را تخریب کند.

به گزارش مهر، همزمان با هفته دولت ۵۴۴ طرح عمرانی و تولیدی در استان افتتاح و ۲۷ طرح نیز کلنگ زنی می شود.

کد خبر 4383087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha