۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۰۵

امام‌جمعه موقت کرج:

دولتمردان در راستای توسعه کشور اقدام کنند

دولتمردان در راستای توسعه کشور اقدام کنند

کرج - امام‌جمعه موقت کرج ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان و کارگزاران جمهوری اسلامی، گفت: دولتمردان باید در راستای توسعه کشور اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا کریمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج با اشاره به لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر عید غدیر خم، اظهار کرد: این عید، عید ولایت و امامت است، باید وظیفه خود را در قبال آن به‌خوبی انجام دهیم.

وی همچنین ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان و کارگزاران جمهوری اسلامی، عنوان کرد: دولتمردان باید در راستای توسعه کشور اقدام کنند. امیدواریم دولتمردان با الگو قرار دادن شهیدان باهنر و رجایی از فرصت باقی‌مانده حداکثر استفاده را در راستای خدمت به‌نظام و پیاده کردن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته باشند.

منکر برخی بی‌تدبیری و سوءاستفاده‌های عده‌ای محدود نمی‌شویم

امام‌جمعه موقت کرج بابیان اینکه در همه سطوح کشور، خدمت گذارانی پاک دست، مؤمن و باتقوا وجود دارند که دلسوز مردم هستند، گفت: اما نمی‌توانیم منکر بعضی از بی‌تدبیری‌ها و کم‌کاری‌ها و خطاها و سوءاستفاده‌های عده‌ای محدود هم بشویم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریمی بابیان اینکه تحریم یکی از توطئه‌های دشمن است، پیش‌ازاین هم همین‌طور بوده، شیطان بزرگ از ابتدای انقلاب تاکنون با اعمال تحریم‌ها علیه ایران، سعی در ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی داشته است، گفت: شرایط امروز کشور ما در حوزه‌های مختلف مانند شرایط پیامبر اکرم (ص) است و ما نیز باید همان‌طور که در قرآن آمده از دشمنان و توطئه‌های آن‌ها در شرایط بحرانی نترسیم.

وی با اشاره به سخنان امام راحل مبنی بااینکه دشمنان چه بخواهند و چه نخواهند ایران سنگرهای کلیدی را فتح می‌کند، افزود: نباید مشکلات را به گردن دیگران بیندازیم و فرافکنی کنیم.

امام‌جمعه موقت کرج بابیان اینکه در جامعه رباخواری و کم‌فروشی وجود دارد و لازم است که دستگاه‌های نظارتی وارد عمل شوند و با اسراف، بی‌انصافی، حقه‌بازی، دروغ و تهمت برخورد قانونی کنند، گفت: ماهواره‌ها شبی خون فرهنگی جامعه ایرانی هستند و رسانه‌های دشمن به تهاجم فرهنگی می‌پردازند و این مهم بر لزوم مقابله جدی با این مسائل تأکید دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریمی در بخش دیگری ضمن انتقاد از اینکه در انجام امربه‌معروف و نهی از منکر کوتاهی می‌شود، گفت: این دو امر واجب نگهبان احکام الهی هستند، باید از گناهان خود توبه کنیم و گناهانمان را به گردن دیگران نیندازیم.

کد خبر 4383089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha